2009r: Ogłoszenie o przetargu - zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim
Strona archiwalna
GTiI 341/08/09
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim – Etap I
Miejsce i data ogłoszenia:
|
|
|
|
|
|
Zamawiający:
|
GMINA TARNÓW OPOLSKI
w imieniu której działa
Wójt Gminy
|
|
|
|
|
Adres:
|
Ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
|
|
|
|
|
Tryb Zamówienia:
|
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMÓWIENIE PUBLICZNE O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art. 11 ust. 8
Ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 Nr 164 poz.1163 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej Ustawą.
|
|
|
|
|
Adres strony www na której zamieszczono Specyfikację:
|
http://bip.tarnowopolski.pl/
|
|
|
|
|
Określenie przedmiotu oraz zakresu Zamówienia:
|
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim. Teren inwestycyjny znajduje się w miejscowości Tarnów Opolski, przy ul. Św. Marcina, w sąsiedztwie zbiornika wodnego p.poż. o wymiarach 44 x 24 m. W zbiorniku jest woda stojąca. Oprócz zbiornika brak na nim obiektów kubaturowych. Obejmuje działki o numerze ewidencyjnym 2198/215 i 944/215. Teren w planie zagospodarowania przestrzennego zakwalifikowany jest jako ZP (zieleń parkowa)
Planuje się wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu (wersja II bilansu terenu zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym dołączonym do SIWZ):
- nowe nawierzchnie piesze
- pomost drewniany
- nasadzenie zieleni
- czyszczenie i renowacja zbiornika wodnego
Zakresy i technologie zgodnie z dokumentacją projektową.
Ze względu na ograniczone środki Gmina w przetargu zamierza wykonać następujące punkty przedmiaru (oznaczone kolorem zielonym na mapie jednostkowej dołączonej do SIWZ):
1. Zagospodarowanie terenu – podest drewniany.
2. Nawierzchnie.
3. Tereny zielone (zgodnie z załącznikiem do SIWZ – wykaz roślin)
5.Zbiornik.
W ramach przetargu Gmina nie realizuje punktu 4 przedmiaru – Mała architektura
CPV 45242000-5
|
|
|
|
|
Informacje o składaniu ofert częściowych:
|
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
|
|
|
|
|
Informacje o składaniu ofert wariantowych:
|
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
|
|
|
|
|
Termin wykonania zamówienia:
|
Termin wykonania zamówienia – 31.05.2010
|
|
|
|
|
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
|
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
|
|
|
|
|
Dokumenty jakie składają Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
6.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
6.1.1. „Oświadczenie Wykonawcy" - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy o zamówieniach publicznych 6.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.3. Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą wartością brutto min 100 000,00 zł i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.
6.1.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownicy budowy i/lub robót), posiadają uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane,
6.1.5. Na etapie składania ofert Stowarzyszenie nie wymaga kosztorysu ofertowego. Dokument ten zgodny z opisem w przedmiarze robót – zał. nr 3, wymagany jest jedynie od Wykonawcy wyłonionego w ramach powyższego przetargu nieograniczonego przed podpisaniem umowy, którego wartość jest zgodna ze złożoną wcześniej przez Niego ofertą.
6.2. Forma dokumentów.
Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości ,zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczenie kopii dokumentu.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu.
|
|
|
|
|
Wadium:
|
Nie przewiduje się wnoszenia wadium
|
|
|
|
|
Kryteria oceny ofert i przyznanie Zamówienia:
|
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
cena – 100 %
|
|
|
|
|
Dodatkowe informacje:
|
Dodatkowe informacje na temat postępowania oraz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego
|
|
|
|
|
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
|
|
|
|
|
|
Miejsce i termin składania ofert:
|
Oferty należy składać do dnia 14.01.2010 r do godz. 10 : 00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3
Liczy się data i godzina złożenia oferty
|
|
|
|
|
Miejsce i termin otwarcia ofert:
|
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.01.2010 o
godz.10 :15 w siedzibie Zamawiającego
|
|
|
|
|
Termin związania ofertą:
|
Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
|
|
|
|
|
Informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej:
|
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|
|
|
|
|
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
|
Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
|
|
|
|
|
|
Wójt Gminy
Zygmunt Cichoń |
|
|
|
ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz.doc
- projekt umowy.doc
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc
- wykaz roślin.doc
- Ogródek skalny.jpeg
- podest drewniany.jpeg
- Typy nawierzchni pieszych.jpeg
- Projekt budowlano -wykonawczy.pdf
- Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót.pdf
- Zagospodarowanie terenu
1.jpeg
2.jpeg
3.jpeg
- Przedmiar robót:
1.jpeg
2.jpeg
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2009-12-23 |
Tarnów Opolski, 06.01.2010 r.
GTiI 341/08/09
Odpowiedź na zapytanie
W odpowiedzi na zapytanie jednego z oferentów dotyczące przetargu nieograniczonego na Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim – Etap I
1. Bardzo proszę o podanie wykazu roślin do nasadzenia wraz z ich wymiarami. Proszę o więcej szczegółów odnośnie pozycji 23-27 w kosztorysie (materiał, wymiary itd.)
Odpowiadamy:
1. W załączeniu przekazujemy wykaz roślin do nasadzenia wraz z ich wymiarami:
Wierzba płacząca 2m -3m
|
Acer plamatum - klon palmowy 1,5m
|
Betula youngi - brzoza brodawkowata szczep 2m obw 8-10
|
Wierzba kał kazka 2m
|
Śliwa ałycza (wiśniowa) 3m
|
Rhododendron 1m doniczka c15
|
Jodła 2m
|
Cyprys 1,80 m
|
Żywotnik zachodni 2m
|
Cis 1,20m
|
Byliny parametry standardowe dla tego materiału w doniczce P9 – P11
Odnośnie pozycji 23-27 w kosztorysie Zamawiający zaznaczył w specyfikacji punkcie 3 oraz w ogłoszeniu iż:” W ramach przetargu Gmina nie realizuje punktu 4 przedmiaru – Mała architektura”. W/w pozycje należą do punktu 4 i ich realizacja nie jest przedmiotem powyższego przetargu.
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2010-01-06 |
Tarnów Opolski, 02.02.2010 r.
GTiI 341/08/09
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski
Działając na zasadzie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wody w Tarnowie Opolskim –
Etap I
wybrano ofertę złożoną przez:
GABART S.c. Artur Hurek, Gabriela Hurek ul. Stawowa 41 47-180 Izbicko
Uzasadnienie wyboru:
Wybrany Wykonawca oferuje najkorzystniejszą cenowo ofertę (kryterium oceny – cena). Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta nie podlega odrzuceniu, cena ofertowa nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia (165 065,96 zł).
Ponadto informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu złożyli oferty następujący Wykonawcy:
Lp.
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena oferty (z VAT) zł.
|
Kryterium oceny oferty – „cena oferty”
Ilość punktów
|
1
|
DDtherm Sp. z o.o. ul. Powstańców Śl 9, 47-171 Rozmierka
|
179 611,94
|
59,19
|
2
|
Usługi Transportowe Melioracyjne Roboty Ziemne Marianna Wójcik ul. Koszyka 13/2, 45-720 Opole
|
161 808,81
|
65,70
|
3
|
Przedsiębiorstwo Kanalizacyjno – Melioracyjne „BIELA” Sidzina ul. Grodkowska 1 , 48-320 Skoroszyce
|
137 895,75
|
77,10
|
4
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Tomasz Oziębły ul. Piłsudzkiego 8, 46-100 Namysłów
|
115 718,29
|
91,87
|
5
|
GABART S.c. Artur Hurek, Gabriela Hurek ul. Stawowa 41 47-180 Izbicko
|
106 311,58
|
100
|
1.Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
Podstawę prawną dokonanego wyboru stanowi art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Wszystkie oferty spełniały wymagania SIWZ, żaden z wykonawców nie podlegał wykluczeniu.
Oferta nr 1 spełnia wymagania SIWZ jednak przekroczyła kwotę zabezpieczoną na w/w zadanie.
Pozostałe oferty spełniły wymagania SIWZ i nie przekroczyły kwoty jakie zabezpieczono na ten cel.
3. Jeżeli interes prawny uczestników postępowania doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy – przysługują im określone w dziale VI ustawy – Prawo zamówień publicznych środki ochrony prawnej.
Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Wójt Gminy
Zygmunt Cichoń
Zygmunt Cichoń
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2010-02-02 |
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2010-02-12 |