2012:Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach - etap II
Tarnów Opolski: Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach - etap II
Numer ogłoszenia: 16557 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie stanowiącym główny przedmiot zamówienia do 50 % zamówienia podstawowego.
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Spełnia/nie spełnia
-
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.
Krzysztof Mutz
ZAŁĄCZNIKI:
- OPIS TECHNICZNY.pdf
- RYS. 1 - MAPA POGLĄDOWA.pdf
- RYS. 2 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU.pdf
- RYS. 3 - UKŁAD NAWIERZCHNI + ODWODNIENIE.pdf
- RYS. 4 - PRZEKRÓJ CHARAKTERYSTYCZNY.pdf
- RYS. 5 - WPUST + STUDNIA CHŁONNA.pdf
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA.pdf
- zagospodarowanie remiza.pdf
- Formularz.doc
- projekt umowy - remont pzp.doc
- przedmiar - Kosorowice dokończenie zadania.doc
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc
- Wykaz wykonanych robót budowlanych.doc
- Zalacznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc
- Zalacznik nr 8 do SIWZ - oswiadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania.doc
- Załącznik nr 9 do SIWZ .doc
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2012-01-18 |
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający:
Wójt Gminy
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada:
Aneta Labisz
Data wytworzenia:
2012-01-30
Numer ogłoszenia: 24635 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 16557 - 2012 data 18.01.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, fax. 77 4644282.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. nr 2.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. nr 3.
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2012-01-30 |
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2012-01-30 |
Lp.
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena oferty (z VAT) zł.
|
Kryterium oceny oferty – „cena oferty”
Ilość punktów
|
1.
|
PM Concept Sp. z o.o., Ul. Kacza 17 a
60-106 Poznań
|
66 670,35
|
100
|
2.
|
Firma Handlowo – Usługowa DARKOL Dariusz Kołek Jakubowice 5 , 47-280 Pawłowiczki
|
78963,98
|
84,43
|
3.
|
P.U.H.”DOMAX” Arkadiusz Mika ul.Grabińska 8, 42-283 Boronów
|
48 596,99
|
Oferta Odrzucona
|
4.
|
Zakład Usługowo Handlowy „AZALIA” Wiesława Trzos, Kietlice 60, 48-118 Lisięcice
|
84 119,69
|
79,26
|
5.
|
Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „FORBUD” s.c., Ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole
|
92 637,22
|
71,97
|
6.
|
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o., ul. Wiejska 8, 47-143 Niezdrowice
|
94 194,03
|
70,78
|
7.
|
Zakład Produkcyjno – Handlowo-Usługowy „ZAKS 2” Arkadiusz Zakrzewski ul. J.Cygana 4, 45-131 Opole
|
99 019,08
|
67,33
|
8.
|
Usługi Ogólnobudowlane Joachim Spyra, 47-134 Błotnica Strzelecka ul. Parkowa 31
|
94 049,76
|
70,89
|
9.
|
K+D Budownictwo Sp. z o.o. ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice
|
99 427,09
|
67,00
|
10.
|
GABART s.c. Artur Hurek, Gabriela Hurek ul. Stawowa 41 47-180 Izbicko
|
75 242,08
|
88,61
|
11
|
MPK BRUK Sp. z o.o. ul. Zamiejska 79, 45-831 Opole
|
93 308,08
|
71,45
|
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2012-02-20 |
Ogłoszenie powiązane:
Tarnów Opolski: Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach - etap II
Numer ogłoszenia: 50263 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16557 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynku wielofunkcyjnego w Kosorowicach - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wokół wielofunkcyjnego budynku w Kosorowicach - Etap II zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do SIWZ. Zakres robót został uwzględniony w przedmiarze robót - prace wykończeniowe stanowiącym złącznik do SIWZ. Roboty polegają na: - robotach przygotowawczych - ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej - dokończenie prac na placu - wykonaniu ograniczenia krawężnikiem , obrzeżem - wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej - wykonaniu chodników - roboty wykończeniowe polegające między innymi na humusowaniu, obsadzeniu zielenią, zakupie i montażu lamp solarnych - (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) Wszelkie dane dotyczące powyższych prac ujęte są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do przedmiotowego SIWZ . Ponadto należy uwzględnić iż Zamawiający nie dopuszcza wykonania podbudowy z kamienia wapiennego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi - objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PM Concept Sp. z o.o., ul. Kacza 17 a, 60-106 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80143,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 54203,54
-
Oferta z najniższą ceną: 39509,75 / Oferta z najwyższą ceną: 80835,03
-
Waluta: PLN.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | 2012-03-02 |