2012: Ogłoszenie o przetargu Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną - Zadanie C
Tarnów Opolski: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną-Zadanie C
Numer ogłoszenia: 431398 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski , ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną-Zadanie C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną w podziale na następujące części: ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1) Ubezpieczenie Auto Casco (CPV 66 51 4110-0) Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości nieprzekraczającej 50% zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu zamówienia uzupełniającego na warunkach określonych w ofercie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek opisany w pkt 6.2.1. SIWZ musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z pkt. 7 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Klauzule dodatkowe - 25
- 3 - Warunki ubezpieczenia (zakres i ograniczenia ochrony ubezpieczeniowej) - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem, że: a) Nastąpi zmiana nazwy lub adresu stron umowy, zmiana organizacyjno - prawna działania stron umowy, przekształcenie lub połączenie firmy Wykonawcy b) Zachodzi nagła potrzeba zabezpieczenia interesów Zamawiającego w celu uniknięcia ryzyka poniesienia straty w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub wydania orzeczenia zmieniającego sytuację prawną Zamawiającego, a zmiana leży w jego interesie; c) Zachodzi konieczność ubezpieczenia nowo nabytych składników mienia lub zwiększenia Sumy Ubezpieczenia na skutek zwiększenia wartości posiadanego mienia; d) Zachodzi konieczność wycofania z ubezpieczenia zlikwidowanych składników mienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Tarnów Opolski - Urząd Gminy Ul. Dworcowa 6 46-050 Tarnów Opolski, pok. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Tarnów Opolski - Urząd Gminy Ul. Dworcowa 6 46-050 Tarnów Opolski, pok. 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
ZAŁĄCZNIKI:
zapytanie wykonawcy+odp.2.pdf
01 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_siwz_wersja dla Zamawiającego.pdf
01 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_siwz_wersja dla Zamawiającego.pdf
02 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_rozdział IV.pdf
03 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_rozdział V_UMOWA GENERALNA.pdf
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Maria Bochańska |
Data wytworzenia: | 2012-11-05 |
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Maria Bochańska |
Data wytworzenia: | 2012-11-08 |
Krzysztof Mutz
02.5 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_wykaz_pojazdy gmina_zał do siwz_po zatw_2012 10 08.xls
02.4 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_wykaz_pojazdy zgkim_zał do siwz_po zatw_2012 10 08.xls
01 gmina tarnów op_komunik 2012 2014_271_07_siwz_wersja dla ZamawiającegoII _2_.pdf
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Maria Bochańska |
Data wytworzenia: | 2012-11-12 |
DOTYCZY:
|
Postępowania o zamówienie publiczne na:
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną – ZADANIE C
|
|||||
|
Nr sprawy
|
GT.271.07.2012
|
|
|
||
|
||||||
I.A. INF INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
|
||||||
|
Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt1) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, zawiadamiamy Państwa, że w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego dokonano następującego wyboru:
|
|||||
|
|
|
|
|||
|
na Zadanie C wybrano ofertę nr : 2
|
|||||
|
|
|
|
|||
ZŁOŻONA PRZEZ:
|
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
z/s w Łodzi ul. Gdańska 132
Przedstawicielstwo w Siedlcach
08-110 Siedlce ul. Starowiejska 24
|
|||||
UZASADNIENIE
|
|
|||||
WYBORU
|
Oferta złożona przez UNIQA T.U. S.A. jest ofertą spełniającą wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na podstawie określonych w Specyfikacji kryteriów uzyskała największą ilość punktów spośród ofert złożonych w niniejszym postępowaniu i została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
|
|||||
|
|
|||||
POCZĄTEK
OKRESU UBEZPIECZENIA |
01/01/2013
|
|||||
|
|
|||||
PODPISANIE
UMOWY |
W sprawie podpisania umowy dot. w/w postępowania zostaną Państwo powiadomieni odrębnie.
|
|||||
|
TERMIN PO UPŁYWIE KTÓREGO UMOWA W/S NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA MOŻE BYĆ ZAWARTA
|
Zgodnie z art.94 ust.1 pkt 2)
|
||||
|
|
|
|
|||
I.B. ST STRESZCZENIE OCENY I PORÓWNANIA OFERT WRAZ Z PUNKTACJĄ
|
||||||
|
|
|||||
|
Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt1) Ustawy na załączonym zestawieniu podajemy dane Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
|
ZADANIE C
|
||||||||
WYKONAWCA
adres
|
|
KRYTERIA OCENY
WAGA KRYTERIUM
|
OGÓŁEM PUNKATCJA OFERTY
|
UWAGI
|
||||
Cena oferty
50%
|
Klauzule dodatkowe
25%
|
|
Warunki ubezpieczenia
25%
|
|||||
pkt
|
pkt
|
|
pkt
|
|||||
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń
ERGO HESTIA S.A.
Ul. Hestii 1
81-731 Sopot
|
|
66,88
|
50,00
|
|
50,00
|
166,88
|
|
|
UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
z/s w Łodzi ul. Gdańska 132
Przedstawicielstwo w Siedlcach
08-110 Siedlce ul. Starowiejska 24
|
|
100,00
|
50,00
|
|
41,67
|
191,67
|
|
II. INFORMACJA O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE
|
|||
|
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt2 Ustawy Zamawiający zawiadamia, że odrzucił ofertę nr 3 złożoną przez:
InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Vienna Insurance Group
Oddział Opole
45-301 Opole
Ul. Horoszkiewicza 6
|
||
|
|
||
UZASADNIENIE
|
Zamawiający uznał, że treść złożonej przez Wykonawcę jest niezgodna z treścią SIWZ i odrzucił ofertę na podstawie:
|
||
PODSTAWA PRAWNA
|
Art. 89 ust. 1 pkt2) – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
||
|
|
|
|
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
|
Zamawiający w pkt. 8.3.1. SIWZ – Instrukcja dla Wykonawców, określił wymagania dotyczące projektu umowy ubezpieczenia. Zgodnie z tymi postanowieniami, Wykonawca zobowiązany był złożyć wraz z ofertą projekt wypełnionej umowy ubezpieczenia / polisy na 12 miesięczny okres ochrony (bez numeru) z dołączonymi Szczególnymi Warunkami Ubezpieczenia.
Zamawiający w trakcie badania oferty stwierdził w ofercie Wykonawcy brak Szczególnych Warunków Ubezpieczenia.
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w pkt. 8.3.1. SIWZ – Instrukcji dla Wykonawców i postanowił jak wyżej.
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
III. INFORMACJA O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA
|
|||
|
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt3 Ustawy Zamawiający zawiadamia, że nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców.
|
||
|
|
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Maria Bochańska |
Data wytworzenia: | 2012-12-19 |
Tarnów Opolski: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną-Zadanie C
Numer ogłoszenia: 664 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431398 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną-Zadanie C.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną w podziale na następujące części: ZADANIE C - UBEZPIECZENIA POJAZDÓW w tym: Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (CPV 66 51 6100-1) Ubezpieczenie Auto Casco (CPV 66 51 4110-0) Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów (CPV 66 51 2100-3)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z/s w Łodzi ul. Gdańska 132 Przedstawicielstwo w Siedlcach, Starowiejska 24, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35271,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 21812,00
-
Oferta z najniższą ceną: 21812,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32616,00
-
Waluta: PLN.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: Wójt Gminy Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Maria Bochańska Data wytworzenia: 2013-01-02