Przejdź do treści strony

Gmina Tarnów Opolski

Biuletyn Informacji Publicznej

Nabór z dnia 25.01.2017 na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim

Informacja o wynikach naboru

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
46 – 050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 4

podinspektor ds. płac

............................................................................................
(określenie stanowiska urzędniczego)
 

Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze , w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim do zatrudnienia na stanowisko podinspektora ds. płac

wybrana została  Pani  Anna Śmieszek  zamieszkała w Tarnowie Opolskim.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Śmieszek spełnia  wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono  w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.

 


Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim

Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej
ul. Dworcowa 4
46 - 050 Tarnów Opolski

Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor
nazwa stanowiska pracy
w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim na stanowisko ds. płac

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, tj. brak skazania prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia.
  5. wykształcenie wyższe
  6. wykształcenie średnie i co najmniej 2 – letni staż pracy.
     
  7. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne
    2. znajomość przepisów prawnych, a w szczególności ustawy:
  • o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
  • o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • Karta nauczyciela,
  • Kodeks pracy,
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
    1. znajomość procesu naliczania płac,
    2. umiejętność obsługi programu ZUS Płatnik,
    3. umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu Open Office) i urządzeń biurowych,
    4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
    5. sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
    6. umiejętność pracy w zespole.
  1. Zakres wykonywanych zadań:
    1. prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi placówek oświatowych oraz pracowników Biura,
    2. obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    3. sporządzanie przelewów do list płac i zasiłków,
    4. wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków,
    5. przygotowanie dokumentacji ZUS za pomocą programu „Płatnik” oraz przekaz elektroniczny do ZUS,
    6. prowadzenie spraw związanych z podatkiem dochodowym osób fizycznych – naliczanie, rozliczanie, prowadzenie dokumentacji dla osób wymienionych w podpunkcie a) niniejszego zakresu,
    7. przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystyki publicznej, zgodnie z wykonywanymi czynnościami,
    8. wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika jednostki.
       
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. praca w budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim przy  ul. Dworcowej 4, na parterze (brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych),
    2. praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna,
    3. praca wymaga współpracy z innymi urzędami i instytucjami,
    4. obsługa komputera do 7 godzin dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych.
       
  3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV),
    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze),
    4. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
    5. kopia dokumentu poświadczającego staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie),
    6. kopia dowodu osobistego,
    7. oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną  (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że:
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.
    1. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    2. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa  w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
    3. oświadczenie kandydata (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. płac w Biurze Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim” w terminie do dnia 09.02.2017 r. (decyduje data wpływu do BOOS) na adres Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, ul. Dworcowa 4, 46 – 050 Tarnów Opolski.

Dokumenty, które wpłyną do Biura po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

Informacja o naborze oraz wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tarnowopolski.pl) oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim.

                                                                             Kierownik Biura Obsługi Oświaty Samorządowej
                                                                                            w Tarnowie Opolskim

ZAŁĄCZNIKI:

                                    

Metryczka
  • wytworzono:
    25-01-2017
    przez: Kierownik BOOS
  • opublikowano:
    25-01-2017 13:25
    przez: Jolanta Bioły
  • zmodyfikowano:
    16-02-2017 13:24
    przez: Jolanta Bioły
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Gminy Tarnów Opolski
    odwiedzin: 2949
Dane jednostki:

Gmina Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
NIP: 991 04 62 831

Dane kontaktowe:

tel.: 77 46 40 850 77 46 44 133 77 46 44 132
fax: 77 46 44 282
e-mail: ug@tarnowopolski.pl
strona www: