Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacje o projektach unijnych

Projekt pn. Czas na rower - Budowa ścieżek pieszo - rowerowych w Aglomeracji Opolskiej obejmuje zbiór zadań realizowanych na obszarze Aglomeracji Opolskiej mających wpłynąć na rozwój zrównoważonej intermodalnej mobilności oraz ograniczenie emisji zanieczyszczeń uciążliwych dla środowiska i generowanych przez zmotoryzowanych  użytkowników dróg, w tym redukcji CO2.

W ramach zintegrowanego przedsięwzięcia wykonane zostaną ścieżki pieszo- rowerowe na terenie Miasta Opola, Gminy Krapkowice, Gminy Prószków, Gminy Dobrzeń Wielki, Gminy Komprachcice, Gminy Gogolin, Gminy Tarnów Opolski i Gminy Strzeleczki.

Data podpisania umowy o dofinansowanie - 27 grudnia 2018 r.


Projekt pn. Przebudowa dróg do terenów inwestycyjnych w gminach: Opole, Dobrzeń Wielki i Tarnów Opolski dotyczy przebudowy dróg do terenów inwestycyjnych w gminach: Opole, Dobrzeń Wielki i Tarnów Opolskim.

Celem głównym projektu jest zwiększenie dostępności transportowej obszarów kluczowych – terenów inwestycyjnych dla rozwoju regionu oraz poprawę bezpieczeństwa na drogach w Opolu, Gminie Dobrzeń Wielki oraz Gminie Tarnów Opolski. Niniejszy cel główny zostanie zrealizowany w efekcie osiągnięcia następujących celów szczegółowych :

  • zwiększenie dostępności transportowej Parku Przemysłowego „Metalchem”;
  • rozbudowę infrastruktury drogowej w obrębie Parku Przemysłowego „Metalchem”;
  • zwiększenie dostępności transportowej terenu inwestycyjnego w Gminie Dobrzeń Wielki poprzez przebudowę ul. Cebuli i ul. Piaskowej;
  • zwiększenie dostępności transportowej terenu inwestycyjnego w Gminie Tarnów Opolski poprzez przebudowę ul. Św. Jacka.

 


Projekt pn. „Budowa infrastruktury pieszo-rowerowej w powiecie opolskim – etap II oraz budowa centrum przesiadkowego w Gminie Lewin Brzeski” dotyczy obejmuje zbiór zadań realizowanych na obszarze Aglomeracji Opolskiej mających wpłynąć na rozwój zrównoważonej intermodalnej mobilności oraz ograniczenie emisji zanieczyszczeń uciążliwych dla środowiska i generowanych przez zmotoryzowanych  użytkowników dróg, w tym redukcji CO2.