Gmina Tarnów Opolski

Biuletyn Informacji Publicznej

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Referat Gospodarki Terenowej i Inwestycji - pokój nr 3
Urząd Gminy Tarnów Opolski
Inspektor Urszula Konieczny
tel. 077 46 40 864
e-mail:

godziny urzędowania: poniedziałek 7:00 – 16:00,
wtorek-czwartek 7:00 - 15:00 ,
piątek 7:00 - 14:00
 
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. Nr 125).

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zawierający następujące elementy: nr działki, kartę mapy, lokalizację może być sporządzony samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza dostępnego na stronie internetowej urzędu.
2. Oryginał mapy z geodezyjnego pomiaru powykonawczego budynku.
Opłaty: Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) od 1 stycznia 2007 roku nie ma obowiązku uiszczenia tej opłaty.

Termin składania dokumentów:
Bezterminowo – cały rok.

Termin rozpatrzenia sprawy:
14 dni od daty wpłynięcia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Uwagi i dodatkowe informacje:
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego zostanie przesłana listem poleconym. Możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie urzędu. Właściciele i zarządcy obowiązani są w terminie dwóch tygodni od dnia otrzymania zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości, umieścić numer porządkowy w widocznym miejscu na budynku tabliczkę z numerem porządkowym.
Metryczka
  • wytworzono:
    31-03-2004
    przez: Jolanta Bioły
  • opublikowano:
    31-03-2004 10:05
    przez: Jolanta Klama
  • zmodyfikowano:
    07-09-2017 14:21
    przez: Jolanta Bioły
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Gminy Tarnów Opolski
    odwiedzin: 3209
Dane jednostki:

Gmina Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
NIP: 991 04 62 831

Dane kontaktowe:

tel.: 77 46 40 850 77 46 44 133 77 46 44 132
fax: 77 46 44 282
e-mail: ug@tarnowopolski.pl
strona www:

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×