- MENU BIP
- ZAŁATWIANIE SPRAW
- Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
Wymeldowanie z pobytu czasowego
Godziny urzędowania: poniedziałek 7:00 – 16:00
- Ustawa o ewidencji ludności z dnia 24 września 2010 (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 657 ze zm.)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych I Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2017, poz. 2411)
Wymagane dokumenty:
1. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
(druk do pobrania i wypełnienia).
2. Do wglądu:
- dowód osobisty,
- paszport (dotyczy cudzoziemców).
Opłaty:
Brak
Termin składania dokumentów:
Przy zgłoszeniu.
Termin rozpatrzenia sprawy:
Od ręki przy zgłoszeniu.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Uwagi i dodatkowe informacje:
- Zgłoszenia dokonuje się osobiście.
Druk:
Druk- Zgloszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego.pdf