Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Referat Ochrony Środowiska i Zagospodarowania Przestrzennego  - pokój nr 3
Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim
 

Inspektor Ewa Baraniecka
tel. 77 46 40 865
e-mail:

 

godziny urzędowania: poniedziałek 7:00 – 16:00,
wtorek-czwartek 7:00 - 15:00 ,
piątek 7:00 - 14:00

 
Podstawa prawna:
Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 i 1824)
Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1368)

Wymagane dokumenty:
1. Wniosek zawierający następujące elementy: nr działki, kartę mapy, lokalizację może być sporządzony samodzielnie lub przy wykorzystaniu formularza dostępnego na stronie internetowej urzędu.

Termin składania dokumentów:
Bezterminowo – cały rok.

Termin rozpatrzenia sprawy:
14 dni od daty wpłynięcia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.

Uwagi i dodatkowe informacje:
Zawiadomienie o nadaniu numeru porządkowego zostanie przesłana listem poleconym. Możliwy jest także odbiór osobisty w siedzibie urzędu. Właściciele i zarządcy obowiązani są w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o oznaczeniu nieruchomości, umieścić numer porządkowy w widocznym miejscu na budynku tabliczkę z numerem porządkowym.


DOCwniosek-o-nadanie-numeru-porzadkowego 2 1.doc (73,50KB)