Ogłoszenie o naborze - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności - składanie ofert do 15.06.2009
Urząd Gminy
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
WÓJT GMINY TARNÓW OPOLSKI
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ewidencji ludności
w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w Referacie Spraw Obywatelskich i USC
I. Wymagania niezbędne.
1. Wykształcenie wyższe administracyjne,
2. Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego : Microsoft Office (Word,
Excel).
3. Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania dodatkowe.
1. Znajomość języka niemieckiego.
2. Znajomość przepisów ustaw:
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
- o ochronie danych osobistych.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Rejestrowanie danych o zameldowaniu w miejscu pobytu stałego lub czasowego osób.
2. Rejestrowanie danych o wymeldowaniu z miejsca pobytu stałego lub czasowego osób.
3. Wprowadzanie danych, uzupełnianie oraz zmienianie danych dotyczących osób zameldowanych:
- o stanie cywilnym,
- o zgonie,
- o zmianie imion i nazwisk,
- o dowodach osobistych,
- o obowiązku wojskowym,
- o obywatelstwie,
- innych na podstawie decyzji kierownika USC, orzeczeń sądu, orzeczeń innych organów administracji.
4. Występowanie o nadanie albo zmianę nr PESEL dla obywateli polskich oraz cudzoziemców.
5. Przeprowadzanie postępowań o wymeldowanie osób, które opuściły miejsce pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3
miesiące i nie dopełniły obowiązku wymeldowania się.
6. Prowadzenie rejestru wyborców.
7. Współpraca w prowadzeniu akcji kurierskich.
8. Współpraca w przeprowadzaniu klasyfikacji wojskowej.
9. Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych.
10. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań
11. Kompletowanie przepisów prawnych dotyczących spraw z zakresu ewidencji ludności.
12. Kompletowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
IV. Wymagane dokumenty.
1. Życiorys zawodowy (CV),
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie WWW.bip.tarnowopolski.pl w menu
„rekrutacja pracowników”)
4. Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
5. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
6. Kopia dowodu osobistego.
7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że,
a) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
c) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
8. Oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia
1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w pokoju nr 6 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Tarnów Opolski, 46-050 Tarnów Opolski ul. Dworcowa 6 w terminie do dnia 15 czerwca 2009r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.tarnowopolski.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy.
ZAŁĄCZNIK:
Informacja o wyniku naboru
Urząd Gminy Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności
............................................................................................
(określenie stanowiska urzędniczego)
Wójt Gminy Tarnów Opolski informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim, do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym ds. ewidencji ludności
wybrana została Pani Iwona Matuszek, zamieszkała w Przyworach.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Iwona Matuszek spełnia w najwyższym stopniu wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Grandek |
Data wytworzenia: | wp2009-06-02 |