Ogłoszenie o naborze -Inspektor w Referacie Budżetowo-Finansowym w Urzędzie Gminy -termin składania ofert do 17.10.2011
Strona archiwalna
Urząd Gminy
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
WÓJT GMINY TARNÓW OPOLSKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektora
w Referacie Budżetowo – Finansowym w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim
I. Wymagania niezbędne.
1. Wykształcenie wyższe.
2. Co najmniej trzy letni staż pracy.
3. Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania dodatkowe.
1. Znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów.
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów.
2. Znajomość przepisów prawa w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych.
3. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
4. Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego:
Microsoft Office (Word, Excel).
5. Umiejętność obsługi programów: „księgowość budżetowa”, „Bestia”, „Płatnik”, „kadrowo-płacowego”.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Prowadzenie rachunkowości wydatków i dochodów budżetowych zgodnie z
obowiązującymi przepisami i zasadami zapewniający:
obowiązującymi przepisami i zasadami zapewniający:
- właściwy przebieg operacji gospodarczych,
- ochronę mienia będącego w posiadaniu gminy,
- sporządzanie i analizowanie planów finansowych wydatków i dochodów budżetowych,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych (rozrachunki).
2. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegającej
zwłaszcza na:
zwłaszcza na:
- terminowym ściąganiu należności i dochodzeniu roszczeń spornych,
- prowadzeniu ewidencji syntetycznej i analitycznej metodą komputerową w zakresie dochodów i
wydatków budżetowych,
wydatków budżetowych,
- prawidłowym wykazywaniu na dokumentach księgowych sposobu ujęcia ich w księgach
rachunkowych ( klasyfikacja budżetowa i dekretacja operacji gospodarczych),
rachunkowych ( klasyfikacja budżetowa i dekretacja operacji gospodarczych),
- sporządzaniu jednostkowych i zbiorczych sprawozdań budżetowych,
- prowadzeniu ewidencji oraz rozliczanie z urzędem skarbowym podatku VAT,
- terminowym przekazywaniu sprawozdań budżetowych i finansowych w wersji elektronicznej i
papierowej.
papierowej.
3. Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników urzędu gminy.
4. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń i umów o dzieło.
5. Naliczanie, rozliczanie i odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
6. Naliczanie i rozliczanie zasiłków płatnych z ZUS-u.
7. Naliczanie i rozliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Prowadzenie ewidencji analitycznej pracowników.
9. Prowadzenie ewidencji spłaty pożyczek mieszkaniowych.
10. Sporządzanie deklaracji i rozliczeń składek ZUS i FP.
11. Kompletowanie dokumentów i ustalanie uprawnień do zasiłków płatnych z ZUS-u.
12. Prowadzenie kart indywidualnych zasiłków wypłaconych z ZUS-u.
13. Sporządzanie polecenia księgowania oraz przelewów ze sporządzonych wypłat z wynagrodzeń.
14. Przekazywanie składek ZUS i FP w terminach określonych przepisami
15. Ewidencja i rozliczanie z urzędem skarbowym podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu
umów zleceń i umów o dzieło.
umów zleceń i umów o dzieło.
IV. Wymagane dokumenty.
1. Życiorys zawodowy (CV),
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem o
naborze).
naborze).
4. Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
6. Kopia dowodu osobistego.
7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania pod ogłoszeniem o
naborze), że;
naborze), że;
a) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
c) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
8. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
9. Oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko inspektora”, w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w pokoju nr 6 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Tarnów Opolski, 46-050 Tarnów Opolski ul. Dworcowa 6 w terminie do dnia 17 października 2011r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tarnowopolski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie gminy.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Załączniki:
- Kwestionariusz osobowy.jpeg
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.doc
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.doc
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu.doc
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Grandek |
Data wytworzenia: | 6-10-2011 |
Informacja o wyniku naboru
Urząd Gminy Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
inspektor – w Referacie Budżetowo-Finansowym w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim
............................................................................................
(określenie stanowiska)
Wójt Gminy Tarnów Opolski informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim, do zatrudnienia na stanowisku inspektora wybrana została Pani Emilia Normantowicz, zamieszkała w Tarnowie Opolskim.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Emilia Normantowicz spełnia w najwyższym stopniu wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Grandek |
Data wytworzenia: | 4-11-2011 |