Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Tarnowie Opolskim ogłasza nabór na wolne stanowisko: REFERENT termin składania 09 wrzesień 2013r.
PUBLICZNE GIMNAZJUM W TARNOWIE OPOLSKIM
UL. KOPERNIKA 10
46-050 TARNÓW OPOLSKI
Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Tarnowie Opolskim ogłasza nabór na wolne stanowisko:
REFERENT
w Publicznym Gimnazjum w Tarnowie Opolskim w pełnym wymiarze czasu pracy.
1. Wymagania konieczne:
1.Wykształcenie co najmniej średnie.
2. Ponadto dokumenty na ww. stanowisko może składać osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustaw: o systemie oświaty i o pracownikach samorządowych,
b) umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość komputerowego oprogramowania, narzędziowego: Microsoft Office (m.in.: Word, Exel),
c) prawo jazdy,
d) znajomość języka obcego: j. niemieckiego lub j. angielskiego.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie kancelarii szkolnej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt.
2. Przyjmowanie i rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.
3. Rozsyłanie pism przychodzących zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w szkole.
4. Wysyłanie korespondencji.
5.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu nauczania tj.:
1) księgi uczniów,
2) księgi ewidencyjnej dzieci rejonowych,
3) rejestr realizacji obowiązku szkolnego,
4) rejestr dzienników lekcyjnych,
5) rejestru świadectw szkolnych,
6) rejestru legitymacji szkolnych,
6. Bieżące załatwianie spraw uczniowskich, a w szczególności
a) przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych i ich prolongata
b) przygotowanie zaświadczeń na potrzeby różnych instytucji,
c) występowanie o odpisy arkuszy ocen,
d) przygotowanie odpisów arkuszy ocen,
e) sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw i innych dokumentów.
7. Sporządzanie sprawozdań: GUS, SIO, PFRON i innych sprawozdań oświatowych w zakresie spraw uczniowskich i pracowniczych.
8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
9. Zamawianie druków ścisłego zarachowania.
10. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich pracowników szkoły.
11. Wykonywanie prac kancelaryjnych, biurowych.
12. Obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych.
13. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji świadectw ukończenia szkoły, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
14. Zbieranie dokumentacji dotyczącej wszelkich form pomocy materialnej uczniom.
15. Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych.
16. Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy.
17. Dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie.
18. Obsługa gości i interesantów dyrektora.
19. Przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów szkolnych.
20. Prowadzenie archiwum szkolnego.
21. Udzielanie informacji interesantom.
22. Przestrzeganie Regulaminu Pracy i przepisów bhp i p. poż.
23. Wykonywanie doraźnych prac zlecanych przez Dyrektora Szkoły.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w budynku Publicznego Gimnazjum w Tarnowie Opolskim - ul. Kopernika 9a,
( I piętro), brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz windy, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Ponieważ szkoła znajduje się w różnych budynkach- istnieje konieczność częstego przemieszczania się pomiędzy tymi budynkami na różnych poziomach (piętrach).
2. Wyjazdy oraz wyjścia poza szkołę (środkami komunikacji publicznej lub samochodem prywatnym).
3. Praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
4. Praca wymaga współpracy z: nauczycielami, uczniami, pracownikami obsługi, a także pracownikami Publicznej Szkoły Podstawowej w Tarnowie Opolskim oraz innymi urzędami i instytucjami współpracującymi ze szkołą.
5.Obsługa komputera do 8 godz. dziennie oraz obsługa urządzeń biurowych (w tym samym wymiarze czasowym).
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PG w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów ustawy
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny
2. Życiorys zawodowy (CV),
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.bip.tarnowopolski.pl
w zakładce „rekrutacja pracowników”).
4. Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
5. Kopia dowodu osobistego
6. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania na stronie www.bip.tarnowopolski.pl w zakładce „rekrutacja pracowników”), że:
a) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b) nie była skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
7. Kopia prawa jazdy.
8. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności.
9.Oświadczenie kandydata (do pobrania na stronie www.bip.tarnowopolski.pl w zakładce „rekrutacja pracowników”), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
10. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
7. Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane proszę o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Sekretariat Publicznego Gimnazjum
w Tarnowie Opolskim ul. Kopernika 9a, 46-050 Tarnów Opolski w terminie do dnia 09 września 2013r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tarnowopolski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Publicznym Gimnazjum w Tarnowie Opolskim.
Dyrektor PG w Tarnowie Opolskim
//-//
Jolanta Kasperek
Kwestionariusz osobowy.jpeg
Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu.doc
Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.doc
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc
Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.doc
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Jolanta Kasperek |
Data wytworzenia: | 2013-08-27 |
Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Tarnowie Opolskim informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Publicznym Gimnazjum w Tarnowie Opolskim, do zatrudnienia na stanowisku: referent - wybrana została Pani Anna Irasiak, zamieszkała w Tarnowie Opolskim.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anna Irasiak spełnia w najwyższym stopniu wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.
Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Tarnowie Opolskim Jolanta Kasperek