Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds.księgowości podatkowej i składników majątkowych w Referacie Budżetowo-Finansowym
Urząd Gminy
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
WÓJT GMINY TARNÓW OPOLSKI
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor
(określenie stanowiska urzędniczego)
w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w Referacie Budżetowo-Finansowym, na stanowisko ds. księgowości podatkowej i składników majątkowych.
- Wymagania niezbędne.
- Wykształcenie wyższe: administracyjne lub ekonomiczne.
- Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
- jest obywatelem polskim,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wymagania dodatkowe.
- Minimum 1 rok stażu pracy w administracji publicznej.
- Znajomość programów księgowych firmy „GROSZEK”
- Znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ordynacji podatkowej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Samodzielność w działaniu
- Sumienność, terminowość i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
- Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Exel).
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta 221 – „należności dochodów budżetowych” podatników z tytułów podatków i opłat.
- Prowadzenie ewidencji pozabilansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uzgadnianie stanu wpływów podatków i opłat z kontem budżetowym gminy „901” – dochody budżetowych, w okresach sporządzania sprawozdań RB-27/S
- Zakładanie i prowadzenie kartotek zobowiązań pieniężnych dla poszczególnych sołectw.
- Rozliczanie sołtysów z zainkasowanych podatków i opłat – wyliczanie należnego inkasa.
- Ewidencja wpłat i odpisów podatku od środków transportowych.
- Ewidencja dochodów z tytułu opłaty eksploatacyjnej, skarbowej i targowej.
- Prowadzenie dziennika obrotów należności nieprzypisanych.
- Prowadzenie zapisu numeracji i stanu kont podatników
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
- Zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu zleceń na dodatkowe usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych.
- W zakresie ewidencji składników majątkowych:
- prowadzenie analitycznej kont ksiąg pomocniczych do następujących kont syntetycznych:
- 011 środki trwałe,
- 013 pozostałe środki trwałe,
- 014 zbiory biblioteczne,
- 015 mienie zlikwidowanych jednostek gospodarczych,
- 020 wartości niematerialne i prawne,
- 030 finansowy majątek trwały,
- 071 umorzenie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- 310 materiały zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcją służbową „zakładowy plan kont”,
- wycenianie i ustalanie różnic inwentaryzacyjnych w zakresie inwentaryzacji przeprowadzonych metodą spisu z natury,
- przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów w drodze weryfikacji dokumentów źródłowych z ewidencją ksiąg pomocniczych,
- prowadzenie ewidencji tzw. „drobnego inwentarza” znajdującego się w budynku Urzędu Gminy,
- sporządzanie sprawozdań GUS dotyczące środków trwałych
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Praca w budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, na pierwszym piętrze (brak windy, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych).
- Praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
- Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu a także innymi urzędami i instytucjami.
- Obsługa komputera do 4 godz. dziennie, oraz obsługa urządzeń biurowych.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty
- List motywacyjny
- Życiorys zawodowy (CV),
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze).
- Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
- Kopia dokumentu poświadczającego staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Kopia dowodu osobistego.
- Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
- Oświadczenie kandydata (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane proszę o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski w terminie do 16 marca 2015r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.tarnowopolski.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy.
ZAŁĄCZNIKI:
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu.doc (24,00KB)
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.doc (24,00KB)
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc (23,00KB)
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.doc (24,00KB)
- Kwestionariusz osobowy.jpeg (380,44KB)
Informacja o wyniku naboru
Urząd Gminy Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
podinspektor w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w Referacie Budżetowo-Finansowym na stanowisku ds. księgowości podatkowej i składników majątkowych, w pełnym wymiarze czasu pracy
............................................................................................
(określenie stanowiska urzędniczego)
Wójt Gminy Tarnów Opolski informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim, do zatrudnienia na stanowisku podinspektora w Referacie Budżetowo-Finansowym na stanowisko ds. księgowości podatkowej wybrana została Pani Justyna Gajewska zamieszkała w Tarnowie Opolskim.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Justyna Gajewska spełnia w najwyższym stopniu wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, co stwierdzono w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oraz w wyniku analizy złożonych dokumentów.