2011- Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnzjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu
Tarnów Opolski: Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu
Numer ogłoszenia: 73412 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski , ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego o parametrach zgodnych lub lepszych od opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.Wykaz sprzętów: - Notebook z oprogramowaniem - 54 szt - Zestaw komputerowy z oprogramowaniem- 2 szt - Projektor multimedialny - 12 szt - Ekran na statywie - 6 szt - Ekran standardowy elektryczny - 1 szt - Telewizor LCD - 7 szt - Tablica interaktywna 11 - szt - Projektor multimedialny o ultra krótkiej odległości projekcyjnej wraz z montażem i okablowaniem i głośnikami- 2 szt - Uchwyt do montażu ściennego - 2 szt - Laserowe kolorowe urządzenia wielofunkcyjne- 2 szt - Odtwarzacz CD - 5 szt - Wieża HIFI - 4 szt 2.Oferowany przez wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3.Urządzenia muszą pochodzić z legalnego źródła, zakupione w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce i objęte standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. 4.Sprzęt objęty jest bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym naprawę na miejscu instalacji lub wymianę ulegających awarii elementów. Minimalny okres gwarancji na poszczególny sprzęt określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarcza listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w dwóch postaciach: - wykazu sprzętu z numerami seryjnymi - arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy 6. Opakowanie oraz sprzęt objęty Zamówieniem muszą być oznakowane numerem seryjnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.99-0, 32.34.24.12-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1, 32.30.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia /nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/ nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek okoliczności bądź zdarzeń powodujących konieczność zmiany umowy, Zamawiający oraz Wykonawca dopuszczają zmianę warunków umowy, w szczególności polegających na: a) zmianie wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, b) zmianie terminu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) zmianie terminu zapłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy, d) zmianie okresu rękojmi, e) zmianie wysokości kosztów wykonania zamówienia. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. Nr3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 poddziałanie RPOP.05.01.02 Wsparcie lokalnej infrastruktury edukacyjnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Umowa komputery.doc (146,50KB)
Wykaz dostaw - zał nr 4.doc (127,00KB)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA[1].doc (204,50KB)
Kopia Wykaz sprzętu.doc (168,00KB)
Formularz ofertowy.doc (130,50KB)
- Czy Zamawiający dopuści możliwość zaoferowania tablic interaktywnych o wadze 20,65 kg ?
- Czy Zamawiający w celu zachowania uczciwej konkurencji dopuści możliwość zaoferowania tablic interaktywnych, bez półki automatycznie rozpoznającej, który pisak został podniesiony? Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne dostarczenie tablicy z oprogramowaniem umożliwiającym wybór koloru narzędzia piszącego poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku umieszczonego z boku tablicy a do wymazywania rozwiązanie polegające na wyborze przycisku gumki z boku tablicy?
- Zamawiający wymaga aby tablica automatycznie rozpoznawała używane narzędzie, tak by użytkownicy podnosząc pióro mogli pisać nim w aplikacjach, sterować programem za pomocą palca, usuwać notatki dłonią, wszystkie te czynności bez konieczności odkładania pióra na półkę. Czy Zamawiający, w celu zachowania uczciwej konkurencji, uzna za rozwiązanie równoważne zaoferowanie tablicy która nie rozpoznaje automatycznie wybranego narzędzia, a jego wybór należy określić przyciskając odpowiedni skrót obrazkowy umieszczony z boku tablicy. Rozwiązanie to jest bardzo praktyczne i intuicyjne.
- Po przeprowadzeniu ponownej weryfikacji sprzętu aby nie wykluczać szerszej gamy producentów dopuszcza się zmianę cechy fizycznej sprzętu - wagę do 23 kg istotną sprawą jest jednak możliwość solidnego i bezpiecznego montażu w/w sprzętu.
- Zamawiający w opisie parametrów przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ ściśle określił parametry i cechy techniczne w jakie ma być wyposażona i jakim musi odpowiadać tablica interaktywna Cechy proponowanego sprzętu opisane w pytaniu 2 i 3 oferenta nie odpowiadają parametrom opisanym w załączniku. W związku z powyższym Zamawiający nie uzna ich za rozwiązanie równoważne.
- Czy Zamawiający dopuszcza licencje pakietu Office w wersji edukacyjnej?
- Dot. Opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ pkt 1 Notebook „dodatkowa gwarancja”
- Zamawiający wprowadzi odpowiednie zmiany w załączniku nr 3 do SIWZ.
- Dotyczy tablicy interaktywnej.
Numer ogłoszenia: 80308 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 73412 - 2011 data 11.04.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, fax. 77 4644282.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. Nr3..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski pok. Nr3..
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy Tarnów Opolski |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Aneta Labisz |
Data wytworzenia: | wpisz datę (rok-miesiąc-dzień) |
Tarnów Opolski, 02.05.2011 r.
GT.271.03.2011
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski
Działając na zasadzie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu ”
wybrano ofertę złożoną przez:
Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazlowski, Rafał Wlazłowski Spółka Jawna Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry
Uzasadnienie wyboru:
Wybrany Wykonawca oferuje najkorzystniejszą cenowo ofertę (kryterium oceny – cena). Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta nie podlega odrzuceniu, cena ofertowa nie przewyższa kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia (376 919,00 zł)
Ponadto informujemy, iż w przedmiotowym postępowaniu złożyli oferty następujący Wykonawcy:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena oferty (z VAT) zł. |
Kryterium oceny oferty – „cena oferty” Ilość punktów |
1 |
Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazlłowski, Rafał Wlazłowski Spółka Jawna Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry |
282 988,56 |
100 |
2 |
MM MARKET Małgorzata Małecka ul. Szałasa 17, 03-180 Warszawa |
375 182,00 |
75,43 |
3 |
TOPADVERT Agnieszka Czaplicka –Worożyńska ul. Genewska |
301 369,68 |
93,90 |
4 |
„BlueSoft” Jerzy Spólnicki, Grzegorz Rutkowski, Łukasz Matura Spółka Jawna ul. Ozimska 182, Opole 45-310 |
317 068,70 |
89,25 |
5 |
IMAGE RECORDING SOLUTIONS SP. Z O.O. ul. Arkuszowa 190, 01-934 Warszawa |
347 349,54 |
81,47 |
1.Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 obowiązującej ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j.w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art.27 ust.2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Podstawę prawną dokonanego wyboru stanowi art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona - -wszystkie złożone oferty spełniały wymagania SIWZ, żaden z wykonawców nie podlegał wykluczeniu
3.
Podmiot udostępniający:
Wójt Gminy Tarnów Opolski
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada:
Aneta Labisz
Data wytworzenia:
18.05.2011
Jeżeli interes prawny uczestników postępowania doznał lub mógł doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy – przysługują im określone w dziale VI ustawy – Prawo zamówień publicznych środki ochrony prawnej.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Tarnów Opolski, 18.05.2011 r.
Tarnów Opolski: Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu
Numer ogłoszenia: 118902 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73412 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 77 4644282, faks 77 4644282.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych Gminy Tarnów Opolski poprzez zakup sprzętu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego o parametrach zgodnych lub lepszych od opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.Wykaz sprzętów: - Notebook z oprogramowaniem - 54 szt - Zestaw komputerowy z oprogramowaniem- 2 szt - Projektor multimedialny - 12 szt - Ekran na statywie - 6 szt - Ekran standardowy elektryczny - 1 szt - Telewizor LCD - 7 szt - Tablica interaktywna 11 - szt - Projektor multimedialny o ultra krótkiej odległości projekcyjnej wraz z montażem i okablowaniem i głośnikami- 2 szt - Uchwyt do montażu ściennego - 2 szt - Laserowe kolorowe urządzenia wielofunkcyjne- 2 szt - Odtwarzacz CD - 5 szt - Wieża HIFI - 4 szt 2.Oferowany przez wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3.Urządzenia muszą pochodzić z legalnego źródła, zakupione w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce i objęte standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. 4.Sprzęt objęty jest bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym naprawę na miejscu instalacji lub wymianę ulegających awarii elementów. Minimalny okres gwarancji na poszczególny sprzęt określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarcza listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w dwóch postaciach: - wykazu sprzętu z numerami seryjnymi - arkusza gwarancyjnego zawierającego zobowiązania wynikające z umowy 6. Opakowanie oraz sprzęt objęty Zamówieniem muszą być oznakowane numerem seryjnym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.13.99-0, 32.34.24.12-3, 32.32.20.00-6, 30.23.21.10-8, 32.35.12.00-0, 38.65.21.00-1, 32.30.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowany przez Uniie Europejska ze srodkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 poddziałanie RPOP.05.01.02 Wsparcie lokalnej infrastruktury edukacyjnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski, Rafał Wlazłowski Spółka Jawna, Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306438,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 282988,56
-
Oferta z najniższą ceną: 282988,56 / Oferta z najwyższą ceną: 305026,02
-
Waluta: PLN.