2013: Ogłoszenie o przetargu - Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015
Tarnów Opolski: Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 97607 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej , Osiedle Zakładowe 7, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 077 4644230, faks 077 4644230wew. 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarnowopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi -Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 a)Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4 b)Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej (w roku szkolnym 2013/14 - 185 dni, w roku szkolnym 2014/15 - 183 dni) i dotyczy ok. 232 uczniów w jednym roku szkolnym. c)Według prognozy na rok szkolny 2013/2014 zamówienie obejmuje przewóz następującej liczby uczniów: - PSP Tarnów Opolski - 43 - PG Tarnów Opolski - 112 - PG Przywory - 32 - PSP Kąty Opolskie (wraz z oddziałem przedszkolnym) - 45 Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ram czasowych przyjazdu i odjazdu uczniów oraz przyjętych odległości między miejscowościami znajdują się w załączniku do SIWZ. d) Dowóz odbywa się zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy (proponowane godziny przyjazdów i odjazdów znajdują się w załączniku do SIWZ) w dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole sprawdziany klas VI i egzaminy klas III itp. przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym ustalonym w porozumieniu z Wykonawcą rozkładem jazdy. e) Dzieci w trakcie przewozu powinny zajmować miejsca siedzące. Dopuszcza się wyjątkowo przewóz dzieci starszych - klas IV - VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum na miejscach stojących na trasach krótkich do 7 km przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa przejazdu pasażera w pozycji stojącej. f) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. g) Przewozy uczniów muszą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) h) Usługa odbywać się będzie zarówno na drogach utwardzonych i gruntowych - oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami przejazdu przed złożeniem oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
spełnia/nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. - Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości dowożonych uczniów na poszczególnych trasach, zgodnie z potrzebami w danym miesiącu roku kalendarzowego na potrzeby sporządzania aneksu do umowy, jeżeli zmiany te nie skutkują koniecznością wykorzystania większej liczby autobusów niż wynika to z załączników do umowy. -Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przebiegu trasy dowozu uczniów. Stosowna zmiana zostanie dokonana w formie aneksu do umowy. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany niektórych dni w poszczególnych tygodniach wykonywania przez Przewoźnika przewozów w przypadkach konieczności dodatkowych obowiązkowych zajęć lekcyjnych wynikających ze zmian w organizacji roku szkolnego .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Osiedle Zakładowe 7 46-050 Tarnów Opolski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Osiedle Zakładowe 7 46-050 Tarnów Opolski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (207,47KB)
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Jośko |
Data wytworzenia: | 03.06.2013 |
Nazwa i adres zamawiającego
|
Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, ul. Osiedle Zakładowe 7
Tel. 77 4644230 fax 77 4644230 wew. 24
e-mail : boos@tarnowopolski.pl
|
Nazwa zamówienia
|
Dowożenie dzieci i uczniów do szkól podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 I 2014/2015
|
Opis przedmiotu zamówienia
|
Zakres zamówienia obejmuje usługi -Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 a)Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4 b)Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej (w roku szkolnym 2013/14 - 185 dni, w roku szkolnym 2014/15 - 183 dni) i dotyczy ok. 232 uczniów w jednym roku szkolnym. c)Według prognozy na rok szkolny 2013/2014 zamówienie obejmuje przewóz następującej liczby uczniów: - PSP Tarnów Opolski - 43 - PG Tarnów Opolski - 112 - PG Przywory - 32 - PSP Kąty Opolskie (wraz z oddziałem przedszkolnym) - 45 Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ram czasowych przyjazdu i odjazdu uczniów oraz przyjętych odległości między miejscowościami znajdują się w załączniku do SIWZ. d) Dowóz odbywa się zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy (proponowane godziny przyjazdów i odjazdów znajdują się w załączniku do SIWZ) w dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole sprawdziany klas VI i egzaminy klas III itp. przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym ustalonym w porozumieniu z Wykonawcą rozkładem jazdy. e) Dzieci w trakcie przewozu powinny zajmować miejsca siedzące. Dopuszcza się wyjątkowo przewóz dzieci starszych - klas IV - VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum na miejscach stojących na trasach krótkich do 7 km przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa przejazdu pasażera w pozycji stojącej. f) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. g) Przewozy uczniów muszą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) h) Usługa odbywać się będzie zarówno na drogach utwardzonych i gruntowych - oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami przejazdu przed złożeniem oferty.
|
KOD CPV
|
60.17.20.00-4
|
Ilość złożonych ofert w postępowaniu
|
4
|
Nazwa i adres wykonawcy, którego oferta została wybrana
|
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich, Spółka Akcyjna, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59
|
Zaoferowana cena brutto
|
1237,50 zł
|
Uzasadnienie wyboru
|
Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę zgodną z kryteriami określonymi w SIWZ. Oferta uzyskała maksymalną ilość punktów - 100
|
Wykonawcy, którzy złożyli oferty ( zgodnie z numeracją ofert)
|
1. Komercyjne Linie Autobusowe LUZ Sp. z o.o. 45-018 Opole, ul. Krakowska 51/15
2. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich, Spółka Akcyjna, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59
3. Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. , 45-348 Opole, ul. Rodziewiczówny 1
4. Transport – Usługi „Mateja” Józef Mateja, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Św. Marcina 21
|
Wykonawcy wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia
|
brak
|
Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone
|
Oferta nr 3 Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. , 45-348 Opole, ul. Rodziewiczówny 1
Zgodnie z art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zmianami)
|
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert
|
Kryteria: cena 100%
Oferta nr 1 – uzyskana ilość punktów - 69
Oferta nr 2 – uzyskana ilość punktów - 100
Oferta nr 3 – ofertę odrzucono
Oferta nr 4 – uzyskana ilość punktów - 95
|
Termin podpisania umowy
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 p. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zmianami)
|
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Jośko |
Data wytworzenia: | 20.06.2013 |
Tarnów Opolski: Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 260648 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97607 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej, Osiedle Zakładowe 7, 46-050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, tel. 077 4644230, faks 077 4644230wew. 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi -Dowożenie dzieci i uczniów do szkół podstawowych, gimnazjum i oddziału przedszkolnego wraz z opiekunami na terenie gminy Tarnów Opolski w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 a)Przedmiot zamówienia określa Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4 b)Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej (w roku szkolnym 2013/14 - 185 dni, w roku szkolnym 2014/15 - 183 dni) i dotyczy ok. 232 uczniów w jednym roku szkolnym. c)Według prognozy na rok szkolny 2013/2014 zamówienie obejmuje przewóz następującej liczby uczniów: - PSP Tarnów Opolski - 43 - PG Tarnów Opolski - 112 - PG Przywory - 32 - PSP Kąty Opolskie (wraz z oddziałem przedszkolnym) - 45 Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ram czasowych przyjazdu i odjazdu uczniów oraz przyjętych odległości między miejscowościami znajdują się w załączniku do SIWZ. d) Dowóz odbywa się zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy (proponowane godziny przyjazdów i odjazdów znajdują się w załączniku do SIWZ) w dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole sprawdziany klas VI i egzaminy klas III itp. przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym ustalonym w porozumieniu z Wykonawcą rozkładem jazdy. e) Dzieci w trakcie przewozu powinny zajmować miejsca siedzące. Dopuszcza się wyjątkowo przewóz dzieci starszych - klas IV - VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum na miejscach stojących na trasach krótkich do 7 km przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa przejazdu pasażera w pozycji stojącej. f) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. g) Przewozy uczniów muszą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) h) Usługa odbywać się będzie zarówno na drogach utwardzonych i gruntowych - oferenci zobowiązani są do zapoznania się ze wskazanymi trasami przejazdu przed złożeniem oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Strzelcach Opolskich, Spółka Akcyjna, ul. 1 Maja 59, 47-100 Strzelce Opolskie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 632476,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 1237,50
· Oferta z najniższą ceną: 1237,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1799,99
· Waluta: PLN.
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Jośko |
Data wytworzenia: | 04-07-2013 |