Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych z dnia 31.10.2018
Ogłoszenie nr 510001869-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Gmina Tarnów Opolski: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643080-N-2018
Numer ogłoszenia: 643080-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie Opolskim, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Kopernika 10, Regon 000273991 , Karina Cebula-Gajowy Dyrektor
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich, ul. Szkolna 8, Regon 001193596, Joanna Migoń-Dyrektor
Przedszkole Publiczne w Kosorowicach, ul. Stefana Batorego 7, Regon 530581392, Anna Nowak,Dyrektor
Publiczne Przedszkole w Przyworach, ul. Wiejska 56, Regon 530581400, Monika Cichoń-Dyrektor
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nakle, 46-050 Nakło, ul.Strzelecka 49, Regon 01193604, Anna Piątkowska -Dyrektor
Gminny Ośrodek Kultury, 46-050 Tarnów Opolski, Os. Zakładowe 7, Regon 531160497, Ewa Loster -Dyrektor
Park Technologiczno-Innowacyjny Sp. z o.o., 46-050 Przywory, ul. Wiejska 13,Regon 0000149902 NIP 754-033-46-88 Wojciech Sagański-Prezes Zarządu
Gmina Tarnów Opolski, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, Regon 531413283, Krzysztof Mutz-Wójt
Przedszole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim, ul. Klimasa 15, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 530581363, Kinga Patoła-z-ca Dyrektora
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cmentarna 5, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 004505850, Kierownik Halina Pacholczuk
Gminna Biblioteka Publiczna, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Os. Zakładowe 7, Regon 530581340, Monika Silarska-Dyrektor
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie Opolskim, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Kopernika 10, Regon 000273991 , Karina Cebula-Gajowy Dyrektor
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich, ul. Szkolna 8, Regon 001193596, Joanna Migoń-Dyrektor
Przedszkole Publiczne w Kosorowicach, ul. Stefana Batorego 7, Regon 530581392, Anna Nowak,Dyrektor
Publiczne Przedszkole w Przyworach, ul. Wiejska 56, Regon 530581400, Monika Cichoń-Dyrektor
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nakle, 46-050 Nakło, ul.Strzelecka 49, Regon 01193604, Anna Piątkowska -Dyrektor
Gminny Ośrodek Kultury, 46-050 Tarnów Opolski, Os. Zakładowe 7, Regon 531160497, Ewa Loster -Dyrektor
Park Technologiczno-Innowacyjny Sp. z o.o., 46-050 Przywory, ul. Wiejska 13,Regon 0000149902 NIP 754-033-46-88 Wojciech Sagański-Prezes Zarządu
Gmina Tarnów Opolski, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, Regon 531413283, Krzysztof Mutz-Wójt
Przedszole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim, ul. Klimasa 15, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 530581363, Kinga Patoła-z-ca Dyrektora
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cmentarna 5, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 004505850, Kierownik Halina Pacholczuk
Gminna Biblioteka Publiczna, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Os. Zakładowe 7, Regon 530581340, Monika Silarska-Dyrektor
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tarnów Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 53141328300000, ul. ul. Dworcowa 6, 46050 Tarnów Opolski, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 644 282, e-mail zp@tarnowopolski.pl, faks 774 644 282.
Adres strony internetowej (url): www.bip.tarnowopolski.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.tarnowopolski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Tarnów Opolski przeprowadza postępowanie w całości, a zamówienie zostanie udzielone również przez Gminę w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Gmina Tarnów Opolski przeprowadza postępowanie w całości, a zamówienie zostanie udzielone również przez Gminę w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Tarnów Opolski, jej jednostek organizacyjnych i innych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPE.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiot zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego( Dz. U. Nr 93, poz. 623), określające m. in. parametry techniczne energii elektrycznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 361716.25
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Łagiewnicka 60 Kod pocztowy: 30-417 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 436.65
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 436.65 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474.78 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia miejsc publicznych
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 118758.83
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Łagiewnicka 60 Kod pocztowy: 30-417 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 392.37
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392.37 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 474.78 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zalacznik-nr-4-do-siwz.doc (32,50KB)
zalacznik-nr-2-do-siwz.docx (17,12KB)
zalacznik-nr-3-do-siwz.docx (15,98KB)
zalacznik-nr-1b-do-siwz.xlsx (14,80KB)
zalacznik-nr-1-do-siwz.doc (45,00KB)
SIWZ- Energia Elektryczna 2018- ZPE.271.13.2018.doc (269,00KB)
zalacznik-nr-1a-do-siwz-obiekty.xlsx (28,10KB)