Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną z dnia 10 stycznia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 10/01/2020
Adres strony internetowej (url): http://bip.tarnowopolski.pl
ZMIANA SIWZ 01. do ogł. gm tarnów op _siwz _ 2020 do 221 000.pdf (1,54MB)
ZMIANA SIWZ 02.7 gm t.op_ub 2020_rozdz IV_oc_ZałNr5Roz OC Gm.pdf (234,21KB)
ZMIANA SIWZ 05.5a g. ta op_ubezp 2020_r. IV_sel_zał. nr6_KL BROKERSKIE.pdf (130,91KB)
ZMIANA SIWZ 03.7 gm t. op_ubezp 2020_rozdzł IV_og_KL BROKERSKIE_OGIEŃ.pdf (300,68KB)
ZMIANA SIWZ 07.2 gm t. op_ubezp 2020_rozdz V_um gen_zadanie A+B_3 lata.pdf (220,52KB)
ZMIANA SIWZ 04.3 gm t. op_ubezp 2020_rozdział IV_kr_kl brokerskie.pdf (110,86KB)
Gmina Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
Tarnów Op. dnia 17/01/2020 r.
Dot.: Postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną.
Oznaczenie postępowania: ZPE.271.01.2020
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) informujemy, że Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu złożyli zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
- Prosimy o potwierdzenie, iż w sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy prawa oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia Wykonawcy. Jeżeli OWU wskazują przesłanki wyłączające bądź ograniczające odpowiedzialność Ubezpieczyciela to mają one zastosowanie chyba, że Zamawiający włączył je do zakresu ubezpieczenia w niniejszej SIWZ
ODPOWIEDŹ1- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że limity odpowiedzialności wprowadzone w SIWZ będą miały zastosowanie do umowy zawartej na podstawie niniejszego zamówienia (choćby OWU nie przewidywały limitu odpowiedzialności dla danego ryzyka lub przewidywały go w wyższej wysokości niż limit określony w SIWZ)
ODPOWIEDŹ2- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której umowę zawarto, np. zakresu ubezpieczenia, sum gwarancyjnych, limitów, podlimitów, Ubezpieczonych, działalności objętej ochroną wymagają zawsze zgody obu stron.
ODPOWIEDŹ2- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o przesunięcie terminu otwarcia ofert na 22.01.2020 r.
ODPOWIEDŹ4- z UWAGI NA ZMIANY SIWZ ZAMAWIAJĄCY PRZESUWA TERMIN ZŁOŻENIA OFERT NA 23-01-2020
Klauzule
- Prosimy o wprowadzenie klauzuli wypowiedzenia
Klauzula wypowiedzenia
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia, ustala się, że:
Ubezpieczający i Ubezpieczyciel mają prawo do wypowiedzenia umowy na kolejny roczny okres ubezpieczenia z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec 12-miesięcznego okresu ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że Ubezpieczyciel może wypowiedzieć umowę w przypadku, gdy
1) szkodowość rozumiana jako stosunek wypłaconych odszkodowań powiększonych o wysokość rezerw na szkody zgłoszone a niewypłacone do składki należnej za okres ubezpieczenia przekroczy w danym ryzyku 60%
2) lub nastąpi uzasadniony pisemnie przez Ubezpieczyciela brak możliwości zachowania ustalonych w Umowie ubezpieczenia warunków ubezpieczenia na kolejny okres odpowiedzialności, ze względu na znaczące zmiany w ryzyku i/lub na rynku ubezpieczeniowym i/lub reasekuracyjnym, powodujące brak możliwości uzyskania przez Ubezpieczyciela reasekuracji na tych warunkach ubezpieczenia.
Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Niezależnie od faktu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia strony mogą podjąć negocjacje w celu zmiany warunków ubezpieczenia na kolejny okres rozliczeniowy
Klauzula wypowiedzenia w ubezpieczeniu OC
Z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia, strony umowy postanawiają, że w przypadku, gdy
1) szkodowość za dany okres polisowy rozumiana jako stosunek wypłaconych odszkodowań powiększonych o wysokość rezerw na szkody zgłoszone a niewypłacone w danym okresie polisowym do składki zainkasowanej za ten okres, liczona najwcześniej 45 dni przed końcem danego okresu polisowego, przekroczy 60% w danym rodzaju ubezpieczenia, lub
2) nastąpi istotna zmiana warunków reasekuracyjnych,
Ubezpieczyciel ma prawo do wypowiedzenia umowy na kolejny roczny okres ubezpieczenia (okres polisowy) z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec odpowiednio pierwszego albo drugiego okresu polisowego.
Wypowiedzenie umowy należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Niezależnie od faktu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia strony mogą podjąć negocjacje w celu zmiany warunków ubezpieczenia na drugi i/lub trzeci okres polisowy.
KLAUZULA 1 i 2 brak zgody na akceptacje klauzul w zaproponowanej treści. Zamiana
SIWZ. Zmiana treści umowy Gen A+B
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
- Prosimy o potwierdzenie, że zakresem ochrony nie będą objęte szkody powstałe wskutek przyjęcia przez Ubezpieczonego odpowiedzialności wykraczającej poza ustawową odpowiedzialność.
ODPOWIEDŹ1- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że zakresem ochrony nie będą objęte szkody powstałe wskutek przyjęcia przez Ubezpieczonego umownego zwiększenia odpowiedzialności poza zakres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów albo umownego przejęcia odpowiedzialności osoby trzeciej.
ODPOWIEDŹ2- Zamawiający potwierdza
- Czy podana szkodowość obejmuje wszystkie zgłoszone do ubezpieczenia ryzyka, tj. czy podana szkodowość uwzględnia wszystkie szkody, jakie wystąpiły w okresie ostatnich 3 lat we wszystkich zgłoszonych do ubezpieczenia ryzykach? Jeżeli zakres ubezpieczenia jest szerszy lub przedmiotowo składniki mienia, które zostały zgłoszone aktualnie, nie były objęte ochroną – prosimy o pełną informację, jakie zdarzenia szkodowe (charakter/ liczba/ wartość) miały miejsce w ciągu ostatnich 3 lat.
ODPOWIEDŹ3- Zakres ryzyk jest tożsamy –podana szkodowość uwzględnia wszystkie szkody
- W celu oceny informacji o dotychczasowym przebiegu ubezpieczeń – prosimy o odpowiedź na poniższe pytania:
- czy Zamawiający w okresie ostatnich 3 lat był ubezpieczony (co najmniej) w zakresie wszystkich ubezpieczeń określonych w SIWZ? W przypadku odpowiedzi negatywnej, prosimy o wskazanie różnic;
ODPOWIEDŹ4a-Tak
- czy wszyscy Ubezpieczeni i wszystkie ryzyka były dotychczas objęte ochroną?
W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o wskazanie różnic;
ODPOWIEDŹ4b-Tak
- czy zakres ochrony w ramach poszczególnych ubezpieczeń był analogiczny do określonego w SIWZ? W przypadku istotnych różnic w zakresach poszczególnych ubezpieczeń – prosimy o ich wskazanie;
ODPOWIEDŹ4c-Tak
- jakie franszyzy / udziały własne miały zastosowanie do umów z ostatnich 3 lat?
ODPOWIEDŹ4d-Takie jak w SIWZ
- Prosimy o potwierdzenie, że podana szkodowość obejmuje zarówno Ubezpieczającego, jak i Ubezpieczonych, w tym jednostki podległe mające być objęte ochroną. Jeśli Zamawiający nie potwierdza powyższego, to prosimy o uzupełnienie szkodowości o szkody i rezerwy szkodowe dotyczące wszystkich Ubezpieczonych za okres co najmniej 3 ostatnich lat
ODPOWIEDŹ5- Zamawiający potwierdza
- W zakresie ubezpieczenia OC za szkody wyrządzone w związku zarządzaniem drogami prosimy o wprowadzenie następującego zapisu:
„Ubezpieczony jest obowiązany do:
- niezwłocznego oznakowania miejsca, w którym zdarzyła się szkoda, nie później niż w ciągu 72 godzin,
- prowadzenia dokumentacji zgłoszeń o miejscach stanowiących zagrożenie dla korzystających z pasa drogowego, za który ubezpieczony ponosi odpowiedzialność,
- usuwania zgłoszonych zagrożeń dla korzystających z pasa drogowego, za który ubezpieczony ponosi odpowiedzialność w ciągu 72 godzin od przyjętej i potwierdzonej na piśmie wiadomości,
- stosowania się do aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie określenia zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących u ubezpieczonego”.
Brak ww. działań w określonych powyżej terminach może skutkować ograniczeniem lub odmową udzielenia ochrony ubezpieczeniowej przez Ubezpieczyciela w odniesieniu do kolejnych szkód powstałych w tym samym miejscu po określonych powyżej terminach.
ODPOWIEDŹ- Zamawiającynie wyraża zgody na zmianę SIWZ
- Prosimy o podanie informacji: jaki jest stan dróg, kiedy były prowadzone ostatnie remonty oraz czy w czasie trwania umowy ubezpieczenia są przewidziane jakiekolwiek modernizacje dróg? Prosimy o podanie planu remontów dróg i budżetu na te remonty w najbliższych 3 latach.
ODPOWIEDŹ7- Stan dróg w Gminie Tarnów Opolski określa się jako dobry. Przesłany został również plan inwestycyjny na 2020 r. w którym wykazane są inwestycje w drogi planowane na 2020 r.- brak planu remontów na najbliższe 3 lata
- Prosimy o potwierdzenie, że zakres ochrony ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności medycznej, badawczej, farmaceutycznej, a także udzielaniem świadczeń medycznych (nie dotyczy drobnych świadczeń medycznych w DPS, szkołach tj. zmiana opatrunku, szczepienie) oraz zarządzaniem jednostkami służby zdrowia.
ODPOWIEDŹ8- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że z zakresu ubezpieczenia OC wyłączone są szkody związane z posiadaniem/zarządzaniem/administrowaniem wysypiskiem śmieci i składowiskiem odpadów oraz związane z unieszkodliwianiem, utylizacją lub jakimkolwiek innym przetwarzaniem odpadów. Jeśli Zamawiający nie potwierdza powyższego, to prosimy o następujące informacje:
ODPOWIEDŹ9- Zamawiający nie posiada wysypiska śmieci
- OC Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) - prosimy o wprowadzenie podlimitu sumy gwarancyjnej w wysokości 500.000,- zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
ODPOWIEDŹ10- Gmina nie posiada aktualnie Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Prosimy o potwierdzenie, że ochrona ubezpieczeniowa w ramach OC za szkody z tytułu organizacji/współorganizacji, przeprowadzania imprez oraz prowadzenia działalności sportowej i rekreacyjnej nie dotyczy sportów/imprez motorowych, motorowodnych, lotniczych.
ODPOWIEDŹ11- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że ochrona ubezpieczeniowa w ramach OC za szkody z tytułu organizacji/współorganizacji, przeprowadzania imprez oraz prowadzenia działalności sportowej i rekreacyjnej - w tym poza miejscem ubezpieczenia (zawody, wycieczki, obozy itp.), nie dotyczy sportów/imprez ekstremalnych rozumianych jako sporty wysokiego ryzyka uprawiane w celu osiągnięcia maksymalnych wrażeń, związane z aktywnością fizyczną zagrażającą zdrowiu i życiu, do których zalicza się takie dyscypliny jak np. żeglowanie ze spadochronem, jazda na nartach i snowboardzie poza wyznaczonymi trasami, nurkowanie z akwalungiem, wspinaczka wysokogórska i skalna, speleologia, skoki bungee, sporty uprawiane na rzekach górskich (rafting, canyoning, hydrospeed, kajakarstwo górskie), le parkur, kitesurfing.
ODPOWIED12- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że w OC organizatora imprez niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu pokazy sztucznych ogni, fajerwerków itp. oraz imprezy z wykorzystaniem materiałów wybuchowych i pirotechnicznych będą objęte ochroną wyłącznie w sytuacji, gdy będą przeprowadzane przez podmioty profesjonalnie zajmujące się takimi pokazami.
ODPOWIEDŹ13- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że w ubezpieczeniu OC za szkody wyrządzone w środowisku naturalnym Ubezpieczyciel nie odpowiada za szkody regulowane przepisami Dyrektywy 2004/35/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie odpowiedzialności za środowisko w odniesieniu do zapobiegania i zaradzania szkodom wyrządzonym w środowisku naturalnym.
ODPOWIEDŹ14- Zamawiający potwierdza nie odpowiadanie ubezpieczyciela
15. Prosimy o potwierdzenie, że ochrona w ubezpieczeniu OC za szkody wyrządzone w środowisku naturalnym obejmować będzie wyłącznie zdarzenia nagłe, nieprzewidziane i niezamierzone przez Ubezpieczonego.
ODPOWIEDŹ15- Zamawiający potwierdza
ODPOWIEDŹ16- Zamawiający nie potwierdza
- Prosimy o wyłączenie z zakresu ubezpieczenia szkód spowodowanych przez wibrację, drgania, osiadanie gruntu, zapadnięcie się terenu (również budynków i budowli wzniesionych na nim), osunięcie się ziemi lub zalanie przez wody stojące lub płynące.
ODPOWIEDŹ17- zmiana siwz zał nr 5 dotyczy szkód spowodowanych przez wibracje, drgania, osiadania gruntu, zapadnięcia się terenu (również budynków wzniesionych na nim), osunięcia ziemi. Wprowadza się limit 400 000zł
18.Szkody wyrządzone przez dostarczoną energię – prosimy o doprecyzowanie od jakich szkód Zamawiający ma być ubezpieczony
ODPOWIEDŹ18-Zamawiający informuje ,że chodzi o szkody osób, podmiotów prowadzących działalność w wynajętych przez Gminę.
- Prosimy o dopisanie, że pokrywane koszty będą w granicy sumy gwarancyjnej.
ODPOWIEDŹ19- Zamawiający wyraża zgody na zmianę SIWZ
- Prosimy o potwierdzenie, że zakres terytorialny nie obejmuje USA, Kanady i Australii.
ODPOWIEDŹ20- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że OC za szkody wyrządzone w związku z użytkowaniem pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, w tym szkody w pojazdach mechanicznych pracowników, za które ponosi odpowiedzialność ubezpieczony - nie obejmuje ryzyka kradzieży pojazdu lub jego wyposażenia.
ODPOWIEDŹ21- Zamawiający potwierdza
- Szkody wyrządzone w związku z administrowaniem targowisk, cmentarzami komunalnymi – prosimy o wprowadzenie podlimitu w wysokości 200 000 zł
ODPOWIEDŹ22- Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie podlimitu. Zmiana SIWZ zmiana załącznika nr 6 do OC
- OC za szkody w rzeczach pozostawionych lub oddanych do szatni, prosimy o podanie:
- jakie mienie jest przechowywane
- gdzie jest przechowywane i w jaki sposób zabezpieczone
ODPOWIEDŹ23-Zamawiający informuje ,że w szatniach przechowywane są buty odzieżplecaki.
Zabezpieczenia - Zabezpieczenia – szatnie zabezpieczone są kluczem
- OC najemcy, prosimy o informacji:
- ile nieruchomości jest najmowanych
- jakiego rodzaju są to nieruchomości
- jaki jest stan techniczny nieruchomości
- jakie jest przeznaczenie najmowanych nieruchomości
ODPOWIEDŹ24- Brak nieruchomości wynajmowanych
Czy wynajmowane są jakieś obiekty przez Gminę?
- Szkody wyrządzone osobom trzecim przez podwykonawców ubezpieczającego – prosimy o dodanie zapisu „z zachowaniem prawa do regresu”
ODPOWIEDŹ 25- Zamawiającynie wyraża zgody na zmianę SIWZ
- Prosimy w potwierdzenie, że w OC za produkt (gastronomiczny / woda) ochrona nie będzie obejmować szkód związanych z następstwem przeniesienia choroby Creutzfeldta-Jacoba oraz innych encefalopatii gąbczastych.
ODPOWIEDŹ26- Zamawiający wyraża zgodę na zmianę . Zmiana SIWZ zmiana załącznika nr 5 do OC
- Prosimy o potwierdzenie, że niezależnie od wyłączeń ujętych w definicji OC za szkody przy wykonywaniu władzy publicznej w zakresie tego ryzyka będą mieć zastosowanie również inne wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności ujęte w OWU Wykonawcy.
ODPOWIEDŹ27- Zamawiający potwierdza z zastrzeżeniem zapisów w załącznikach nr 1 do wniosku OC
- Klauzula przedawnienia - prosimy o dodanie zapisu iż roszczenia z umowy ubezpieczenia przedawniają się jednak przed upływem lat trzech.
ODPOWIEDŹ28- Zamawiający niewyraża zgody na zmianę
- Prosimy o potwierdzenie, że wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody: –„wyrządzone osobom bliskim Ubezpieczonego”
ODPOWIEDŹ29- Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę
- Prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla klauzuli katastrofy budowlanej w wysokości 500 000 zł
ODPOWIEDŹ29- Zamawiający wyraża zgodę na zmianę siwz. Zmiana zał nr 6 do oc
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
Uwaga Zamawiający wnioskował o ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
- Prosimy o potwierdzenie, że mienie zgłoszone do ubezpieczenia wg SIWZ jest zabezpieczone w sposób przewidziany obowiązującymi przepisami aktów prawnych w zakresie ochrony przeciwpożarowej, w szczególności:
- ustawą o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2009 r. Nr 178 poz. 1380 z późn. zm.)
- ustawą w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.)
- rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719 z późn. zm.)
ODPOWIEDŹ1- Zamawiający potwierdza
- Prosimy o potwierdzenie, że obiekty budowlane oraz wykorzystywane instalacje techniczne zgłoszone do ubezpieczenia wg SIWZ lub zapytania brokerskiego podlegają regularnym przeglądom okresowym stanu technicznego i/lub dozorowi technicznemu, wykonywanym przez uprawnione podmioty oraz, że w protokołach z dokonanych przeglądów nie stwierdzono zastrzeżeń warunkujących ich użytkowanie. W szczególności przeglądy okresowe dotyczą:
- przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia;
- sprzętu przeciwpożarowego;
- instalacji elektrycznej i odgromowej;
- instalacji gazowej;
- przewodów kominowych (dymowe, spalinowe, wentylacyjne);
- instalacji gazów medycznych;
- instalacji wodociągowa przeciwpożarowa;
- instalacji ciśnieniowych;
- urządzeń dźwigowych.
ODPOWIEDŹ2- Zamawiający potwierdza
- Dla budynków starszych niż 50 lat wnioskujemy o ograniczenie zakresu do FLEXA
ODPOWIEDŹ3- Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę
- Prosimy o podanie stanu technicznego zgłaszanych do ubezpieczenia budynków, wg gradacji: dobry, dostateczny, zły, awaryjny (szczególnie stan techniczny dachów, orynnowania, stolarki okiennej, elewacji)
ODPOWIEDŹ4- stan techniczny dobry
- Czy do ubezpieczenia zostały zgłoszone:
- budynki w złym lub awaryjnym stanie technicznym
- budynki przeznaczone do rozbiórki
- pustostany
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wskazanie ich lokalizacji , jednostkowych sum ubezpieczenia i sposobu zabezpieczenia mienia.
ODPOWIEDŹ5- Zamawiający potwierdza zgłoszenie takich obiektów
Pustostany – budynki zgłoszone do ubezpieczenia:
- Budynek oddziału przedszkolnego Kąty Opolskie- budynek wystawiony na sprzedaż
- Budynek szkolny, ul. Opolska 53 Kosorowice- planowany jest remont
- Budynek Niemieszkalny przy kotłowni osiedlowej Tarnów Opolski- przeznaczenie- inny- brak mediów
- Nieruchomość Kosorowice( Matejownia) zły stan techniczny- planowany remont- brak mediów
Zastosowane zabezpieczenia- zamek z kluczem
- W odniesieniu do
a) budynków w złym lub awaryjnym stanie technicznym lub
b) pustostanów, budynków przeznaczonych do rozbiórki
prosimy o potwierdzenie, iż obiekty takie są zabezpieczone przed dostępem osób postronnych, odłączone są media oraz podlegają okresowemu monitoringowi.
ODPOWIEDŹ6-
Pustostany – budynki zgłoszone do ubezpieczenia:
- Budynek oddziału przedszkolnego Kąty Opolskie- budynek wystawiony na sprzedaż
- Budynek szkolny, ul. Opolska 53 Kosorowice- planowany jest remont
- Budynek Niemieszkalny przy kotłowni osiedlowej Tarnów Opolski- przeznaczenie- inny- brak mediów
- Nieruchomość Kosorowice( Matejownia) zły stan techniczny- planowany remont- brak mediów
Zastosowane zabezpieczenia- zamek z kluczem
- W odniesieniu do mienia nieużytkowanego, pustostanów, budynków w złym lub awaryjnym stanie technicznym wnioskujemy o zastosowanie podstawowego zakresu ubezpieczenia (pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego).
ODPOWIEDŹ22- Zamawiający wyraża zgodę w odniesieniudo mienia znajdującego się wpustostanach, budynkach w złym lub awaryjnym stanie technicznym na zastosowanie podstawowego zakresu ubezpieczenia (pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego).
- W odniesieniu do wykazu budynków prosimy o podanie zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych.
ODPOWIEDŹ8- Zabezpieczenia przewidziane przepisami prawa, Zastosowane zabezpieczenia- zamek z kluczem
- Prosimy o informację czy Zamawiający posiada plany w zakresie polityki remontowej i inwestycyjnej.
ODPOWIEDŹ9- Plan inwestycji na 2020 r. został przesłany do pytającego
- Szkody spowodowane przez dewastację, szkody w oszkleniu – prosimy o informację na temat podjętych działań mających ograniczyć bądź wyeliminować to ryzyko.
ODPOWIEDŹ10- brak zabezpieczeń
- W przypadku dróg, ścieżek rowerowych, mostów, kładek prosimy o informację o ich wartości, całkowitej długości, stanie technicznym, a w przypadku mostów i kładek dodatkowo prosimy o informację o ich lokalizacji, długości przęseł, opis konstrukcji.
ODPOWIEDŹ11- Pytanie dotyczące wartości jest bezpodstawne ponieważ zamawiający nie wnioskuje o ubezpieczenie tego mienia od ognia i innych zdarzeń losowych
- W celu oceny informacji o dotychczasowym przebiegu ubezpieczeń – prosimy o informację:
a) czy wszystkie obiekty/lokalizacje były dotychczas objęte ochroną? W przypadku odpowiedzi negatywnej, prosimy o wskazanie różnic
b) jakie franszyzy i udziały własne miały zastosowanie w poprzednich umowach ubezpieczenia
ODPOWIEDŹ12-Wszystkie wskazane w SIWZ lokalizacje były dotychczas ubezpieczone z franszyzami wskazanymi w SIWZ
- Prosimy o potwierdzenie, że jeżeli nie zaznaczono inaczej wszelkie limity wskazane w SIWZ są limitami na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia (rozliczeniowym).
ODPOWIEDŹ13- Zamawiający potwierdza z zastrzeżeniem zapisów w załączniku nr 1 do wniosku OG
- Prosimy o informację czy w miejscach wskazanych w SIWZ jako miejsca ubezpieczenia w okresie od 1996 r. wystąpiła powódź lub lokalne podtopienia.
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wskazanie lokalizacji oraz informację na temat wysokości poniesionych strat,
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka powodzi w wysokości 100 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
ODPOWIEDŹ14-
Zamawiający informuje że w miejscowościach Kąty Opolski oraz Przywory występowały podtopienia w 1997 r. i 2010 r.
Brak możliwości oszacowania strat w tych latach.
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie limitu odpowiedzialności
- Szkody w wyniku działań pochodnych wyładowań atmosferycznych – prosimy o wyłączenie szkód z tego tytułu
ODPOWIEDŹ15- Zamawiający nie wyraża zgody nawyłączenie
- Odnośnie klauzuli automatycznego ubezpieczenia nowego mienia prosimy o potwierdzenie, że przyszłe lokalizacje będą spełniały wszystkie wymogi w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, określone obowiązującymi przepisami prawa.
ODPOWIEDŹ16- Zamawiający potwierdza
- Odnośnie aktów terroryzmu prosimy o potwierdzenie, że intencją Zamawiającego nie było objęcie ochroną szkód:
- wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wybuchu jądrowego, reakcji nuklearnej, promieniowania jądrowego, skażenia radioaktywnego
ODPOWIEDŹ17a- Zamawiający potwierdza
- Klauzula automatycznego pokrycia dla ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji prosimy o wprowadzenie limitu w wysokości 10 % SU jednak nie więcej niż 1 000 000 zł
ODPOWIEDŹ16- Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę SIWZ. W klauzuli Automatycznego Pokrycia Zamawiający wprowadził limit dla tej klauzuli w wysokości 10% SU
Ubezpieczenie komunikacyjne
- Prosimy o potwierdzenie, że zakres ochrony ubezpieczeniowej od pkt 1-8 dotyczy wyłącznie ubezpieczenia AC
ODPOWIEDŹ1-Do ubezpieczenia AC włączone są rozszerzenia 1-17
- Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia Assistance będzie zgodny z OWU Ubezpieczyciela.
ODPOWIEDŹ2-Zamawiający zgodnie z SIWZ potwierdza
- W odniesieniu do ubezpieczenia AC prosimy o akceptację zapisu że ochroną objęte zostaną pojazdy do 15 lat.
ODPOWIEDŹ3-Zamawiający akceptuje zapis
- W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance prosimy o akceptację zapisu, że ochroną assistance objęte zostaną pojazdy które posiadają ochronę w zakresie AC
ODPOWIEDŹ4-Zamawiający akceptuje
- Czy zamawiający przewiduje kupno pojazdu o wysokiej su? Np. ponad 2 mln?
ODPOWIEDŹ5- Brak planów zakupu pojazdu o wysokiej SU
- Prosimy o podanie pojazdów, które mają zostać objęte Zieloną Kartą.
ODPOWIEDŹ6 PEUGEOT Boxer.
- W odniesieniu do ubezpieczenia zielonej Karty proszę o informację czy Zielona Karta ma obowiązywać na terytorium Rosji, Turcji, Tunezji, Maroko, Iranu, Izraela, Azerbejdżanu.
ODPOWIEDŹ7-Nie. Zielona Karta ma obowiązywać na terytorium UE
Ogłoszenie nr 501775-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Gmina Tarnów Opolski, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6, Regon 531413283, Krzysztof Mutz-Wójt |
Gminny Ośrodek Kultury, 46-050 Tarnów Opolski, Os. Zakładowe 7, Regon 531160497, Ewa Loster -Dyrektor |
Gminna Biblioteka Publiczna, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Os. Zakładowe 7, Regon 530581340, Monika Silarska-Dyrektor |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cmentarna 5, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 004505850, Kierownik Halina Pacholczuk |
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie Opolskim, 46-050 Tarnów Opolski, ul. Kopernika 10, Regon 000273991 , Małgorzata Gawryś - Zielińska Dyrektor |
Publiczna Szkoła Podstawowa w Kątach Opolskich, ul. Szkolna 8, Regon 001193596, Joanna Migoń-Dyrektor |
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nakle, 46-050 Nakło, ul.Strzelecka 49, Regon 01193604, Anna Piątkowska -Dyrektor |
Przedszkole Publiczne w Kosorowicach, ul. Stefana Batorego 7, Regon 530581392, Dyrektor Anna Nowak |
Publiczne Przedszkole w Przyworach, ul. Wiejska 56, Regon 530581400, Monika Cichoń-Dyrektor |
Przedszole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim, ul. Klimasa 15, 46-050 Tarnów Opolski, Regon 530581363, Kinga Patoła- Dyrektor |
Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej w Tarnowie Opolskim, ul. Dworcowa 4, 46-050 Tarnów Opolski, Regon: 531421288, Emilia Steciów-Dzideczek- Kierownik |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://bip.tarnowopolski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Gmina Tarnów Opolski przeprowadza postępowanie w całości, a zamówienie zostanie udzielone również przez Gminę w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.tarnowopolski.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
46-050 Tarnów Opolski, ul. Dworcowa 6
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Tarnów Opolski wraz z jednostkami organizacyjnymi oraz dla jednostek posiadających osobowość prawną
Numer referencyjny: ZPE.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: UBEZPIECZENIE MIENIA OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU i DEWASTACJI UBEZPIECZENIE SZYB OD STŁUCZENIA; ; UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH; UBEZPIECZENIE POJAZDÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ UBEZPIECZAJĄCEGO / UBEZPIECZONEGO LUB BĘDĄCYCH W JEGO POSIADANIU; UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD RYZYK WSZYSTKICH
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66516400-4 |
66515100-4 |
66515400-7 |
66515000-3 |
66515000-3 |
66516100-1 |
66514110-0 |
66514110-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu zamówienia , o którym mowa w pkt.4.6 na warunkach określonych w ofercie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2022-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2022-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – Ubezpieczyciele posiadający uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej i prowadzący aktualnie działalność ubezpieczeniową co najmniej w zakresie związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia w myśl ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2019, poz.381 późni .zm.) oraz ustawą z dnia 22 maja 2003r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst Dz. U. z 2019r. poz. 2214, tekst jednolity)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten jest spełniony , jeżeli Wykonawca posiada na terenie RP jednostkę organizacyjną prowadzącą likwidację szkód w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem, lub ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód dotyczących ubezpieczeń objętych zamówieniem.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
Na DRUKACH Nr 1.1. i Nr 1.2.,SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na DRUKACH Nr 1.1. i Nr 1.2.,SIWZ
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 50,00 |
klauzule dodatkowe i warunki ubezpieczenia | 50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ubezpieczający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, prócz przesłanek umożliwiających zmianę przewidzianych wprost w przepisach powszechnie obowiązującego prawa (art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy), również na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 4.1. Nastąpi zmiana nazwy lub adresu stron umowy, zmiana organizacyjno – prawna działania stron umowy, przekształcenie lub połączenie firmy Wykonawcy, przekształcenie, zmiana lokalizacji, połączenie, likwidacja lub wyodrębnienie / utworzenie jednostek organizacyjnych Zamawiającego; 4.2. Zachodzi potrzeba zabezpieczenia interesów Zamawiającego w celu uniknięcia ryzyka poniesienia straty w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub wydania orzeczenia zmieniającego sytuację prawną Zamawiającego; Zachodzą inne zmiany obowiązujących przepisów, powodujące konieczność dostosowania do niej warunków umowy ubezpieczenia, w tym zmiany przepisów podatkowych z zastrzeżeniem §8 umowy 4.3. Zachodzi konieczność zmiany harmonogramu i terminów płatności składek. 5. Ubezpieczający przewiduje również zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, - możliwość dokonania zmian w sytuacji gdy: 5.1. Zachodzi konieczność zmiany lub aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia w tym pojazdów na skutek dokonanych inwestycji - konieczność ubezpieczenia nowo nabytych składników mienia lub zwiększenia Sumy Ubezpieczenia w wyniku zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia środka trwałego ( zob ; § 4 ust 3 umowy) lub 5.2. Zachodzi konieczność zmiany lub aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia na skutek likwidacji lub zbycia składników mienia przez Ubezpieczającego; 5.3. Zachodzi konieczność dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem są usługi objęte umową. 6. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa także w przypadku zmiany sposobu oznaczenia lub identyfikacji przedmiotu ubezpieczenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-17, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66516400-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 50,00 |
klauzule dodatkowe i warunki ubezpieczenia | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Ubezpieczenia mienia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 50,00 |
klauzule dodatkowe i warunki ubezpieczenia | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | UBEZPIECZENIA POJAZDÓW |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66516100-1, 66514110-0, 66514110-0, 66512100-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 50,00 |
klauzule dodatkowe i warunki ubezpieczenia | 50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
WERSJA EDYTOWALNA 01. do ogł. gm tarnów op _siwz _ 2020 do 221 000.doc (338,50KB)
ZAŁĄCZNIK DO OFERTY gm tarnów op_kom 2020_wyk poj.xls (81,50KB)
SIWZ- Ubezpieczenie 2020 ZPE.271.1.2020.pdf (1,54MB)
SCALONY gm tarnw op oc 2 przetarg.pdf (1,75MB)
SCALONY gm tarnów op umowy 2 przetarg.pdf (391,54KB)
SCALONY gm tarnów op pojazdy 2 przetarg.pdf (1,18MB)
SCALONY gm tarnów op og 2 przetarg.pdf (3,56MB)
SCALONY gm tarnów op kr 2 przetarg.pdf (254,95KB)
SCALONY gm taenów op sel 2 przetarg.pdf (751,99KB)
02.10 gmina tarnów op_ubezp 2020_rozdział IV_oc_BUDŻET.pdf (31,19KB)