Ogłoszenie o naborze - Podinspektor w Referacie Gospodarki Terenowej i Inwestycji w Urzędzie Gminy -termin składania ofert 17.04.2012r
Strona archiwalna
Urząd Gminy
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
WÓJT GMINY TARNÓW OPOLSKI
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
podinspektor
w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w Referacie Gospodarki Terenowej i Inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania niezbędne.
1. Wykształcenie;
- średnie i trzy lata stażu pracy,
- lub wykształcenie wyższe.
2. Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
a) jest obywatelem polskim,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II. Wymagania dodatkowe.
1. Znajomość przepisów:
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy prawo budowlane,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeks postępowania administracyjnego.
- Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Doświadczenie w realizacji zamówień publicznych.
3. Doświadczenie w realizacji inwestycji.
4. Znajomość procesów inwestycyjnych.
5. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
6. Umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość komputerowego
oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Excel).
oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Excel).
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Przygotowywanie i realizacja projektów finansowanych z środków Unii
Europejskiej oraz innych funduszy zewnętrznych.
2. Opracowywanie raportów, analiz i informacji w tym zakresie (opracowywanie
projektów uchwał Rady Gminy, okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji
inwestycji finansowanych z środków Unii Europejskiej.
projektów uchwał Rady Gminy, okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji
inwestycji finansowanych z środków Unii Europejskiej.
3. Pozyskiwanie informacji o możliwościach i warunkach pozyskania środków do
realizacji programów gminnych.
realizacji programów gminnych.
4. Współpraca z odpowiednimi instytucjami samorządu województwa, powiatu oraz
administracji rządowej celem spójnego planowania i realizacji projektów
gminnych.
administracji rządowej celem spójnego planowania i realizacji projektów
gminnych.
5. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu gminy, jednostkami
organizacyjnymi gminy, gminnymi osobami prawnymi w sprawach związanych z
przygotowywaniem i realizacją projektów gminnych.
organizacyjnymi gminy, gminnymi osobami prawnymi w sprawach związanych z
przygotowywaniem i realizacją projektów gminnych.
6. Koordynacja działań związanych z uzyskiwaniem kredytów i pożyczek na działania
inwestycyjne.
inwestycyjne.
7. Prowadzenie procedur zamówień publicznych urzędu.
8. Koordynacja działań w zakresie „Odnowy wsi” na terenie Gminy.
9. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
10. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń należących do zakresu działania.
11. Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Gminy, zatwierdzonych przez Radę
Gminy wniosków komisji i interpelacji radnych.
Gminy wniosków komisji i interpelacji radnych.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku
1. Praca w budynku Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, (wysoki
parter, cztery schody, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz windy, brak
toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych),
parter, cztery schody, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz windy, brak
toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych),
2. Wyjazdy poza urząd (środkami komunikacji publicznej lub samochodem
prywatnym).
prywatnym).
3. Praca w wymiarze 1 etatu, siedząca, biurowa, umysłowa, samodzielna.
4. Praca wymaga współpracy z innymi komórkami urzędu a także innymi urzędami i
instytucjami.
instytucjami.
5. Obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, oraz obsługa urządzeń biurowych.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu marcu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie
Gminy w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej
niż 6%.
Gminy w Tarnowie Opolskim, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej
niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty
1. Życiorys zawodowy (CV),
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania
na stronie www.bip.tarnowopolski.pl w menu „rekrutacja pracowników”)
na stronie www.bip.tarnowopolski.pl w menu „rekrutacja pracowników”)
4. Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
6. Kopia dowodu osobistego.
7. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania na
stronie www.bip.tarnowopolski.pl w menu rekrutacja pracowników), że,
stronie www.bip.tarnowopolski.pl w menu rekrutacja pracowników), że,
a) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
publicznych,
b) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
8. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
9. Oświadczenie kandydata(do pobrania na stronie ww.bip.tarnowopolski.pl w menu
rekrutacja pracowników), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
rekrutacja pracowników), że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
10. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
Nr 223, poz. 1458), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność
ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
Nr 223, poz. 1458), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność
VII. Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane proszę o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski w terminie do dnia 17 kwietnia 2012r.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.tarnowopolski.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Krzysztof Mutz
ZAŁĄCZNIKI:
- Kwestionariusz osobowy.jpeg (415,25KB)
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.doc (21,50KB)
- Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu.doc (22,00KB)
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc (20,50KB)
- Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.doc (21,50KB)
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Grandek |
Data wytworzenia: | 5.04.2012 |
Tarnów Opolski, 2012-04-27
Informacja o wyniku naboru
Urząd Gminy Tarnów Opolski
46-050 Tarnów Opolski
ul. Dworcowa 6
podinspektora w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim w referacie Gospodarki Terenowej i Inwestycji
............................................................................................
(określenie stanowiska urzędniczego)
Wójt Gminy Tarnów Opolski informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolskim, do zatrudnienia na stanowisku podinspektora w referacie Gospodarki Terenowej i Inwestycji nie wybrano żadnego kandydata.
Uzasadnienie nie rozstrzygnięcia naboru:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego żaden z kandydatów nie uzyskał satysfakcjonujących wyników.
Nabór na powyższe stanowisko w razie potrzeby zostanie ogłoszony ponownie.
Kandydatom dziękuję za uczestniczenie w procedurze rekrutacyjnej.
Wójt Gminy
Krzysztof Mutz
Podmiot udostępniający: | Wójt Gminy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Gabriela Grandek |
Data wytworzenia: | 10.05.2012 |