Ogłoszenie o sesji Nr XIII Rady Gminy Tarnów Opolski w dniu 25 marca 2025 r.
O G Ł O S Z E N I E
w dniu 25 marca 2025 r. (wtorek) o godz. 15:00
w sali budynku PKP w Tarnowie Opolskim przy ul. Dworcowa 4
odbędzie się sesja Rady Gminy Tarnów Opolski
Porządek obrad:
- Otwarcie XIII sesji Rady Gminy;
- Sprawy regulaminowe:
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przedstawienie porządku obrad;
- Wystąpienie przedstawiciela Nadleśnictwa Opole;
- Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji;
- Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
- Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady;
- Sprawozdanie z realizacji ustnych wniosków i interpelacji;
- Podejmowanie uchwał:
- Projekt uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej;
- Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na rok 2025;
- Projekt uchwały w sprawie utworzenia „Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów, pobierających naukę na terenie Gminy Tarnów Opolski”;
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendium dla uczniów szkół z terenu Gminy Tarnów Opolski za wysokie wyniki w nauce, osiągnięcia sportowe i twórczość artystyczną;
- Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu w sprawie określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycieli oraz warunków i sposobu ich przyznawania;
- Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Tarnów Opolski w 2025 r.”;
- Projekt uchwały w sprawie nabycia w drodze darowizny na rzecz Gminy Tarnów Opolski nieruchomości gruntowej położonej w obrębie Przywory;
- Projekt uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii drogi gminnej oraz ustalenia jej przebiegu;
- Projekt uchwały w sprawie regulaminu korzystania z placów zabaw i siłowni zewnętrznych będących własnością Gminy Tarnów Opolski;
- Projekt uchwały Uchwała w sprawie przyjęcie Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Tarnów Opolski na lata 2025-2027.
9. Sprawozdanie z bieżącej działalności komisji.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Szymon Dyga
U W A G A !!!
Obrady sesji Rady Gminy Tarnów Opolski są transmitowane na żywo i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania z obrad zamieszczane są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy www.bip.tarnowopolski.pl i przechowuje się, co najmniej 12 miesięcy od dnia zakończenia sesji. Uczestnictwo w obradach jest tożsame z wyrażeniem zgody na publikację swojego wizerunku. Uczestnicy obrad ponoszą odpowiedzialność za swoje wypowiedzi.